شیراز؛

برخورد 3 خودرو 3 مصدوم در برداشت

در اثر تصادف و برخورد خودروهای پژو،پراید و وانت پیکان، خودرو وانت دچار حریق شد و 3 نفر راهی بیمارستان شدند.

برخورد 3 خودرو 3 مصدوم در برداشتبه گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از شیراز؛ روابط عمومی سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شیراز اعلام کرد: در ساعت 20:29 دقیقه روز پنج شنبه 28 اردیبهشت،  پس از تماس شهروندان با سامانه 125و اعلام وقوع آتش سوزی یک دستگاه خودرو وانت پیکان در اثر تصادف با دو خودرو پراید و پژو، در کمربندی شهرک صنعتی، بدون درنگ آتش نشانان به محل حادثه اعزام شدند.

علی قاسمی فرمانده آتش نشانی گفت: در اثر برخورد سه دستگاه خودرو پژو، پراید و وانت پیکان با هم، خودروی وانت به دلیل نشت بنزین و حرارت آتش گرفته بود و دو خودرو دیگر به طور جدی دچار آسیب شدند که راننده و دیگرسرنشینان خودروها نیز توسط مردم قبل از رسیدن نیروهای امدادی از خودروها خارج شدند.

 قاسمی ادامه داد: پس از حضور آتش نشانان، عملیات ایمنی محل با نصب علائم هشدار دهنده و  کله قندی انجام و  بوسیله چندین رشته آبدهی حریق خودرو وانت کاملا اطفا شد و بعد از بستن شیر گاز خودرها و برداشتن بست باتری،با استفاده از بیل وخاک موجود در محل سطح روغنی آسفالت پاکسازی شد. 
 
وی اضافه کرد: کمک به قرار دادن خودروها در حاشیه امن خیابان، رفع نشت بنزین و پاکسازی محل نشت بنزین خودرو از دیگر مراحل این عملیات امدادی بود.

قابل ذکر است در این حادثه، دو زن 28 و 30 ساله و یک مرد 56 ساله مصدوم شدند که توسط عوامل اورژانس به مراکز درمانی انتقال داده شدند.
انتهای پیام/س
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار