اهواز؛

کشف محموله قاچاق در کنترل و بازرسی از 2 کامیون‌

فرمانده انتظامی خوزستان گفت: یک محموله ای به ارزش چهار میلیارد ريال در شهرستان اندیمشک طی کنترل و بازرسی ازدو دستگاه کامیون کشف و ضبط شد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اهواز؛محمد رضا اسحاقی، فرمانده انتظامی خوزستان اظهار کرد: در ادامه روند مبارزه جدی وبی امان با قاچاق کالا و سوداگران اقتصادی، مأموران ایستگاه بازرسی پل زال ، حین کنترل خودروهای عبوری در محور اندیمشک- خرم آباد به  دو دستگاه کامیون کانتینردار مشکوک و به رانندگان آن ها دستور ایست دادند.
 
وی افزود: پس از کنترل و بازرسی از بار این کامیون‌ها تعداد 110 کارتن انواع چوب تخت خواب و صندلی چوبی بصورت مونتاژ نشده، تعدادی تسمه  نقاله و یک دستگاه برش تسمه فاقد مجوز حمل، کشف شد.
 
سردار اسحاقی بیان داشت: کارشناسان ارزش مالی این محموله قاچاق را چهار میلیارد ریال برآورد کرده اند و در این راستا 2 قاچاقچی دستگیر که پس از تشکیل پرونده راهی مراجع قضائی شدند.
 
فرمانده انتظامی خوزستان در پایان با بیان اینکه عملکرد قاچاقچیان مغایر با اقتصاد مقاومتی بوده و سلامت جامعه و اقتصاد داخلی را مورد هدف قرار می‌دهد، خاطرنشان کرد: تلاش فرماندهی انتظامی استان برای مبارزه با اخلالگران اقتصادی کماکان ادامه دارد.
 
انتهای پیام/م

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.