ساری؛

مشارکت 81 درصد مردم فریدونکنار در انتخابات

میزان مشارکت مردم فریدونکنار در انتخابات تاکنون از مرز 81 درصد گذشت.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ساری ،حسین منفردی فرماندار شهرستان فریدونکنار گفت: مردم فریدونکنار از ساعات اولیه رای گیری امروز با حضور پرشور در پای صندوق های اخذ رای نشان دادند به خوبی خود را برای خلق حماسه ای دیگر آماده کردند.

وی افزود: انتخابات دوازدهمین دوره ریاست جمهوری و پنجمین دوره شوراهای اسلامی شهر و روستا در فریدونکنار در 68 شعبه اخذ رای ثابت و یک صندوق سیار در حال برگزاری است.

فرماندار شهرستان فریدونکنار گفت: بیش از 1000 نفر مجریان این انتخابات در شهرستان های فریدونکنار هستند که در 39 شعبه اخذ رای شهری، 16 شعبه بخش مرکزی و 14 شعبه بخش دهفری مشغول به فعالیت و اخذ رای از مردم شریف منطقه هستند.

منفردی افزود: شهرستان فریدونکنار با جمعیتی بیش از 60 هزار نفر شامل 43 هزار و 708 نفر واجد شرایط حضور در انتخابات است که تا ساعت 21 حدود 35 هزار نفر در انتخابات شرکت کردند.

وی گفت: مشارکت 81 درصدی مردم همیشه حاضر در صحنه فریدونکنار موجب شده تا همه شعب اخذ رای از ترافیک خوبی برخوردار باشند و البته مجریان انتخابات به خوبی در حال اخذ رای از مردم هستند.

منفردی افزود: با خلق حماسه ای دیگر و افزایش سطح اعتماد عمومی جامعه، برای سعادت و پیشرفت ایران اسلامی در سال اقتصاد مقاومتی، تولید و اشتغال با هدف صیانت از آراء و با رعایت حق‌الناس گام برداشته می شود.

انتهای پیام/آ

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار