ایلام؛

انتخابات در ایلام بدون تخلف جریان دارد

رئیس هیات نظارت بر انتخابات ریاست جمهوری در ایلام گفت: انتخابات ریاست جمهوری بدون هیچ گونه مشکل یا تخلفی در استان در جریان است.

انتخابات در ایلام بدون تخلف جریان داردبه گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ایلام،یوسف امیدی بیان کرد: خوشبختانه تاکنون مساله و مورد خاصی در برگزاری انتخابات ریاست جمهوری در استان اتفاق نیافتاده و هیچ گزارشی نیز در این زمینه دریاقت نشده است.
 
وی اظهارکرد: تنها مساله در این زمینه کندی در روند رای گیری و زمان بر شدن برگزاری انتخابات است که این مورد نیز ناشی از ناآشنایی مردم و مراجعان و برگزار کنندگان این رویداد است.
 
رئیس هیات نظارت بر انتخابات ریاست جمهوری عنوان کرد: چون دستگاه های احراز هویت الکترونیکی برای نخستین بار است که در انتخابات به کار گرفته شده و کارکردن با آن نیاز به زمان دارد این فرایند باعث شده رای گیری در شعبه های استان با کندی انجام می شود.
 
امیدی افزود: به جز این مورد، خوشبختانه انتخابات ریاست جمهوری دوازدهم در استان ایلام در کمال امنیت و آرامش و سلامت ادامه دارد.
 
دوازدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری و پنجمین دوره انتخابات شوراهای اسلامی شهر و روستا صبح جمعه به صورت همزمان در سراسر کشور آغاز شده و همچنان ادامه دارد.
 
این انتخابات در ۲۵ شهر و ۳۶۸ روستای استان ایلام با جمعیت ۵۸۰ هزار نفر برگزار می شود.
 
۴۲۵ هزار نفر از جمعیت استان ایلام واجد شرایط شرکت در انتخابات هستند.
 
 
انتهای پیام/ د
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.