کرمان؛

حضور گسترده شهربابکی ها در انتخابات

نماینده مردم شهربابک در مجلس شورای اسلامی از حضور گسترده و پر رنگ مردم این شهرستان در دوازدهمین دوره ریاست جمهوری و پنجمین دوره شوراهای اسلامی شهر و روستا خبر داد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمان، علی اسدی گفت: مشارکت مردم در این دوره از انتخابات نسبت به ادوار گذشته بسیار بالا بوده است.

وی از افرادی که تا کنون فرصت دادن رأی نداشته اند، خواست: در این فرصت پایانی حتماً رأی دهند و با حضور پرشور خود مشت محکمی بر دهان دشمنان انقلاب بکوبند.

اسدی افزود: بازدیدهایی که از شعب أخذ رأی شهرستان شهربابک و گزارشاتی که از سایر نقاط کشور داشته ایم، حاکی از مشارکت بسیار عالی مردم در انتخابات است.

وی خاطرنشان کرد: در گذشته در ساعات اولیه آغاز انتخابات، شعب بسیار خلوت بود، اما در انتخابات جاری، از ساعات آغازین شاهد حضور گسترده مردم در شعب اخذ رای بوده ایم.

اسدی رقابت ایجاد شده بین کاندیدا را یکی از دلایل حضور گسترده مردم در این دوره از انتخابات دانست و تصریح کرد: تعداد داوطلبان شوراهای شهر و روستا زیاد بود که همین امر سبب شده رقابت تنگاتنگی بین این داوطلبان در هر حوزه انتخابیه ایجاد شود و این دلیل دیگری بر حضور گسترده مردم است.

انتهای پیام/ب

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار