یزد؛

حضور حداکثری ملت در انتخابات مایه آبروی نظام جمهوری اسلامی

امام جمعه موقت اردکان گفت: کشور ما با امنیت کامل در حال برگزاری انتخابات پرشور است.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از یزد؛ حجت الاسلام والمسلمین سید محمد کاظم حسینی پور در خطبه های نماز جمعه اردکان گفت: انتخابات و حضور حداکثری آرای ملت که شاهد آن هستیم مایه آبروی بیشتر نظام جمهوری اسلامی است . 

وی تصریح کرد: حضورگسترده مردم در چشم ناظران جهانی قرار می گیرد و مایه ناامیدی دشمنان و تاثیر در تصمیمات آنها نسبت به کشور و مقام معظم رهبری می گذارد . 

حسینی پور اظهار داشت: شرکت مردم در انتخابات و دیگر آیین ها نه تنها در عرصه های مختلف موثر است بلکه ضامن بقای عزتمندانه نظام مقدس اسلامی است. 

امام جمعه موقت اردکان گفت: این حضور تاکنون پرشور بوده است و تا اخرین دقایق پایانی انتخابات حضور همه اقشار مختلف جامعه در پای صندوق های رای ادامه خواهد داشت که این نشانه اعتماد مردم و علاقه آنها به نظام و قدرت تصمیم گیری آنها در برنامه های کلان کشوری است . 

حسینی پور با بیان اینکه مردم ما در تعیین سرنوشت کشور خود سهیم هستند تصریح کرد: شرکت مردم در انتخابات نشانه مردم سالاری دینی در مقابل چشم ناظران جهانی است و مردم ما با شرکت گسترده در این انتخابات بر امنیت و عزت کشور خواهند افزود.

وی با اشاره به اینکه مایه خوشحالی و خشنودی ارواح طیبه شهدا و امام ، امت شهدای مدافعین حرم و همچنین باعث سرور و شادی قلب امام زمان و امام خامنه ای و با حضور گسترده خود باعث ناامیدی همه دشمنان و آمریکا جنایت کار خواهد شد. 

امام جمعه موقت اردکان یاداور شد: امنیت ایران مرهون شرکت مردم و مجاهدت های افرادی است که برای برقراری این امنیت تلاش می کنند . 


وی در پایان ادامه داد حضور خبرگزاری های فعال اجتماعی که در این مدت در حال  گزارش لحظه به لحظه از حضور مردم می باشند قدردانی و تشکر  شد.

انتهای پیام/ ی
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.