ایلام؛

آثار حضور مردم در پای صندوق های رای

معاون امور هماهنگی امور اقتصادی استاندار ایلام حضور پر شور مردم در پای صندوق های رای را تداوم اقتدار و حفظ نظام دانست.

آثار حضور مردم در پای صندوق های رایبه گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ایلام،حشمت اله عسگری گفت: شور و شوق مردم که به پای صندوق های رای حضور یافته اند بسیار دیدنی است و دشمنان نظام امروز قدرت و عظمت ملت ایران در حماسه حضور در پای صندوق های رای مشاهده می کنند.
 
وی اظهارکرد: مردم ایران اسلامی با حضور خود این نظام را بیمه می کنند و نشان می دهند که هنوز پایبند به ارزش های والای نظام و انقلاب هستند و به تداوم و عزت کشور در جهان می اندیشند.
 
عسگری افزود: شعور بالای سیاسی ملت ایران در این حماسه حضور متجلی شده و همه به خوبی با لبیک به ندای رهبر حضور خود در پای صندوق های رای را به رخ دشمنان کشیدند.
معاون استاندار ایلام عنوان کرد: مردم ایران، امروز راه پیشرفت و عزت کشور را شناخته اند و باور دارند که سهیم بودن در سرنوشت سیاسی کشور موجب می شود که بتوانند با امنیت و آرامش در منطقه جایگاه مقتدرانه کشور را حفظ کنند.
 
وی یادآورشد: اینکه همه با شور و اشتیاق در پای صندوق های رای حضور یافته اند و برای آینده کشور اینچنین امیدوار در میدان حاضر شده اند بسیار قابل تحسین است.
 
به گفته وی، لبیک به فرمان مقام معظم رهبری، پاسداشت خون شهدا و تجدید عهد با آرمان های امام راحل و حفظ ارزش های نظام و اقتدار و اعتلای جمهوری اسلامی در جهان از پیامدهای حضور پر شور در انتخابات است که امروز مردم به خوبی به نمایش گذاشتند.
 
این انتخابات در 25 شهر و 368 روستای استان ایلام با جمعیت 580 هزار نفر برگزار می شود.  
 
انتهای پیام/ د

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.