اقدام سرکوب‌گرایانه جدید رژیم آل خلیفه؛ ممانعت از گفتگوی تماس تلفنی نبیل رجب با پسرش

مقامات رژیم آل خلیفه در بحرین در ادامه اقدامات سرکوب‌گرایانه خود، اجازه ندادند فعال حقوق بشر این کشور با پسرش ارتباط تلفنی برقرار کند.

به گزارش گروه بین‌الملل باشگاه خبرنگاران جوان به نقل از پایگاه خبری العهد، مقامات رژیم آل خلیفه در بحرین، اجازه ندادند نبیل رجب، فعال حقوق بشر این کشور، با پسرش ارتباط تلفنی داشته باشد. 

 العهد به نقل از محمد سلطان، عضو مرکز حقوق بشر بحرین اعلام کرد، مقامات بحرین مانع از تماس نبیل رجب، فعال حقوق بشر بحرینی با پسرش شدند. سلطان در سخنانی گفت: مقامات بحرین، هیچ توضیحی در این خصوص ندادند. 

به موازات این اقدام، دادگاه‌های رژیم آل خلیفه، محاکمه نبیل رجب را به سی ام ماه مه موکول کردند. 

محمد جشی، وکیل مدافع در این خصوص گفت: به دلایلی که به اوضاع جسمی نبیل رجب مربوط می‌شود و در گزارش‌های پزشکی ارائه شده از سوی وزارت کشور نیز به آنها اشاره شده، دادگاه با آزادی نبیل رجب مخالفت کرده است. 

منابع مطبوعاتی فاش کردند، قاضی پرونده نبیل رجب، به منظور بررسی صحبت های ضبط شده وی که به علت بستری بودن در بیمارستان، امکان حضور در دادگاه را نداشت، محاکمه وی را به تعویق انداخته است. 

نبیل رجب همچنین چهارشنبه آینده درباره ادعاهای مربوط به پخش اخبار در خصوص جنگ یمن و شکنجه در زندان «جو»، در دادگاه حاضر می‌شود.



انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار