ایلام؛

امنیت حضور مردم در انتخابات در بالاترین سطح ممکن است

فرمانده انتظامی استان ایلام گفت: سه هزار و 700 نیروی پلیس برای تامین امنیت در سراسر استان ایلام در شعب اخذ رای بکارگیری شده است.

امنیت حضور مردم در انتخابات در بالاترین سطح ممکن استبه گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ایلام،نورعلی یاری بیان کرد: عوامل برگزاری انتخابات برای برگزاری سالم و آرام این فرآیند مهم ملی، همه توان خود را بکار گرفته اند.
 
وی با مثبت ارزیابی کردن روند کارها برای برگزاری انتخابات در استان اضافه کرد: مشارکت مردم در انتخابات مستلزم بستر سازی نظم و امنیت مطلوب توسط دستگاه های امنیتی و انتظامی است.
 
به گفته وی، بخش مهم و خطیری از این مسئولیت بر عهده ناجا است که در سطح استان از ماه ها قبل، برنامه ریزی برای تحقق این موضوع در جلسات کارشناسی و با هماهنگی دیگر دستگاه های مسئول انجام شده است.
 
یاری اظهارکرد: پلیس استان قبل، حین و بعد از انتخابات با بهره‌گیری از تمام توان خود ضمن تامین نظم و امنیت انتخابات با هرگونه فعالیت‌های مغایر با آرامش و تخلفات احتمالی در چارچوب قانون برخورد خواهد کرد.
 
وی افزود: ماموریت پلیس ایجاد بستری آرام و امن برای برگزاری انتخابات و زمینه سازی برای مشارکت حداکثری مردم است و در استان ایلام تاکنون از ناامنی و اختلال در شعب اخذ رای گزارشی نشده و امنیت کامل در شعب اخذ رای حاکم است.
 
یاری با بیان اینکه مردم فهیم ایران اسلامی با رعایت قانون و نظم در انتخابات حضور خواهند یافت، عنوان کرد: مردم در ساعات اولیه در شعب اخذ رای حضور یابند و رای گیری را به ساعات پایانی موکول نکنند تا با ازدحام و شلوغی مواجه نشوند.
 
فرمانده انتظامی استان ایلام همچنین طرفداران نامزدهای انتخاباتی ریاست جمهوری و شوراهای اسلامی شهر و روستا را به صحه صدر، پایبندی به قانون و مقررات و منشور اخلاقی دعوت کرد.
 
 
انتهای پیام/ د
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.