کرمان؛

آماده باش نیروهای انتظامی قبل، حین و بعد از انتخابات

فرمانده انتظامی استان کرمان از تأمین امنیت انتخابات در تمام مراحل خبر داد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمان  ،رضا بنی اسدی فر فرمانده ی انتظامی استان کرمان امروز پس از انداختن رأی خود در صندوق های اخذ رأی با اشاره به اینکه تمامی مقدمات لازم برای تأمین امنیت انتخابات فراهم شده است و تمامی نیروها از روز گذشته در آماده باش کامل به سر می برند، گفت: تا دیروز طرح های امنیتی قبل از انتخابات اجرایی شده است و اکنون نیز طرح های امنیتی حین انتخابات در حال اجراست و پس از پایان رأی گیری طرح های امنیتی ادامه خواهد داشت تا شرایط به وضعیت عادی برسد.
بنی اسدی فر ضمن توصیه به مردم، یادآور شد: هم استانی ها می توانند هر گونه موارد مشکوک را با 110 و همچنین نیروهای مستقر در شعب أخذ رأی در میان بگذارند.
وی با بیان اینکه هیچ مجوزی برای برگزاری تجمع داده نشده است و هرگونه تجمع غیرقانونی است، افزود:هرگونه تجمع بعد از اعلام نتایج غیر قانونی است؛ مگر، آنکه گروه ها زمان، مکان و نحوه ی برگزاری تجمع را به فرمانداری ها اعلام کرده باشند و مجوز دریافت کنند.
فرمانده ی انتظامی استان کرمان آسایش و آرامش عمومی جامعه را اولویت اصلی دستگاه ها و پلیس دانست و اضافه کرد: نیروی انتظامی با هر گونه اخلال در نظم عمومی مقتدارانه و در چارچوب قانون برخورد خواهد کرد.
انتهای پیام/ی
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار