استاندار خوزستان؛

امنیت پایدار و توسعه کشور در گرو حضور مردم در انتخابات

استاندار خوزستان حضور حداکثری مردم در انتخابات را ضامن امنیت پایدار و توسعه کشور ذکر کرد.

امنیت پایدار و توسعه کشور در گرو حضور مردم در انتخاباتبه گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اهواز؛ غلامرضا شریعتی، استاندار خوزستان گفت: امروز استان خوزستان باید بدرخشد و افتخارآفرینی را برای کشور اسلامی رقم بزند و این تنها با حضور بانشاط مردم در پای صندوق های اخذ رای محقق خواهد شد.

وب با بیان اینکه انتخابات از 2 منظر خارجی و داخلی قابل تحلیل است بیان داشت: از منظر خارجی ، همه نگاه های دوستان و دشمنان به ماست و حضور ما این نگاه را که رابطه ملت و نظام اسلامی مستحکم و ناگسستنی است نزد افکار عمومی دنیا تقویت خواهد کرد.

شریعتی خاطرنشان کرد: از نگاه داخل، حضور در انتخابات نشان دهنده میزان مشارکت مردم در تعیین حق سرنوشت و نحوه اداره کشور است و این بسیار مهم است که مردم در نحوه چگونگی اداره کشور مشارکت کنند.

نماینده عالی دولت در استان خوزستان اظهار داشت: هرچه این حضور مردم پررنگ تر و عمومی تر باشد هر دو نگاه داخلی و خارجی تقویت می شود ضمن آنکه دشمنان و بدخواهان درک خواهند کرد که پیوند حکومت و مردم مستحکم است و به پشتوانه مردمی این نظام ، به این سادگی نمی توان به کشور عزیز ما آسیب بزنند.

وی تصریح کرد: به همه مردم عزیز، ولایتمدار، وفادار و مومن استان خوزستان توصیه و دعوت می کنم با حضوری گسترده و یکپارچه حماسه دیگری بیافرینند.

غلامرضا شریعتی بیان کرد: مردم بابصیرت و موقع شناس خوزستان به سرنوشت کشور علاقه دارند و در میدان های مختلف این علاقه و دلبستگی را نشان داده اند.

انتهای پیام/گ

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.