نقطه وصل مردم و نظام/36

جهانگیری: باید به پیروز انتخابات ریاست جمهوری برای رفع مشکلات مردم کمک کنیم

معاون اول رئیس جمهور گفت: باید به هرکس که در انتخابات ریاست جمهوری پیروز شود برای پیشرفت و رفع مشکلات مردم کمک کرد.

جهانگیری: باید به پیروز انتخابات ریاست جمهوری برای رفع مشکلات مردم کمک کنیم
به گزارش خبرنگار گروه انتخابات باشگاه خبرنگاران جوان؛ اسحاق جهانگیری معاون اول رئیس جمهور در حاشیه بازدید از انتخابات با حضور در جمع خبرنگاران اظهار داشت: امروز روزی تاریخی برای ملت ایران است.

وی افزود: حضور مردم در انتخابات آینده خوبی را برای کشورمان رقم خواهد زد و طبق فرمایشات مقام معظم رهبری حتی اگر کسی نظام را قبول ندارد برای تأمین امنیت کشور باید در پای صندوق‌های رأی حضور یابد تا حماسه‌ای دیگر برای کشورمان خلق شود.

جهانگیری ادامه داد: امنیت، آرامش و قانون‌مداری ما در این عرصه پیش نیاز جدی برگزاری انتخابات شمرده می‌شود. امروز تمام رقابت‌ها به پایان می‌رسد و همه باید در فضای رفاقت برای همکاری و خدمت بیشتر برای سربلندی ایران تلاش کنند.

معاون اول رئیس جمهور یادآور شد: معتقدم انتخابات باشکوهی داریم چراکه باعث سربلندی ایران و نظام می‌شود.

وی در پاسخ به سوالی مبنی بر اینکه توصیه شما به کاندیدای انتخابات در صورتی که در رقابت پیروز نشوند چیست تصریح کرد: خوشبختانه کشور مجری انتخابات بوده و قانونا و شرعا از رأی مردم به عنوان امانت و حق‌الناس استفاده می‌کند طبق فرمایش مقام معظم رهبری رأی مردم حق‌الناس است و باید به مردم اطمینان داد که رأی آن‌ها همان رأی است که وارد صندوق می‌شود.

جهانگیری تأکید کرد: شورای نگهبان بر انتخابات نظارت دارد و هماهنگی‌های خوبی با وزارت کشور برقرار است. همه به این درجه و بلوغ رسیده‌ایم که نهایتا آنچه از صندوق رأی خارج می‌شود برآمده از رأی ملت است بر این اساس باید به آن پایبند بود.

معاون اول رئیس جمهور ادامه داد: باید به هرکس که در انتخابات ریاست جمهوری پیروز شود برای پیشرفت و رفع مشکلات مردم کمک کرد.

وی در واکنش به این سوال که گفته می‌شود نماینده یکی از نامزدها از پای صندوق‌‌های رأی اخراج شده اظهار داشت: به هیچ عنوان نباید به این نوع شایعه‌ها توجه کرد دستگاه‌های نظارت و اجرایی هم باید مر قانون را اجرا کنند.

جهانگیری متذکر شد: خوشبختانه نظرسنجی ها مشارکت چشم‌گیر مردم در انتخابات را نشان می‌دهند و این انتخابات یکی از انتخابات تاریخی کشورمان است چرا که مردم هموراه هوشیار و آگاه هستند.

معاون اول رئیس جمهور گفت: مشارکت مردم در انتخاب باطل‌السحر هر توطئه علیه نظام جمهوری اسلامی ایران است.

انتهای پیام /
برچسب ها: انتخابات ، مشارکت ، توطئه
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.