یزد؛

آخرین آمار قطعی داوطلبان شوراها 3317 نفر

900هزار برگ تعرفه برای برگزاری انتخابات ریاست جمهوری و شوراهای اسلامی در سطح شعب اخذ رای این استان توزیع شده است.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از یزد؛ محمد علی طالبی رییس ستاد انتخابات استان یزد گفت: 900هزار برگ تعرفه برای برگزاری انتخابات ریاست جمهوری و شوراهای اسلامی در سطح شعب اخذ رای این استان توزیع شده است.

 طالبی در جمع خبرنگاران افزود: تعداد تعرفه های توزیع شده در استان بیشتر از تعداد واجدان شرایط است تا با کمبود احتمالی تعرفه روبرو نشویم.

وی با بیان ایکنه تمام عوامل انتخابات از ساعت هفت صبح در محل شعب مستقر شدند تصریح کرد: مجموع داوطلبان قطعی شوراهای اسلامی شهر و روستا در استان سه هزار 317 نفر است که دو هزارو 490 نفر در حوزه روستایی و بقیه در حوزه شهری رقابت می کنند.

معاون سیاسی و امنیتی استاندار یزد تعداد شعب اخذ رای ریاست جمهوری را 876 شعبه و شوراها 837 شعبه اعلام کرد و یادآور شد: تعداد واجدین شرایط در یزد 390 هزارو 698 نفر، ابرکوه، 32 هزارو 399، اردکان 52 هزارو 916، بافق 27 هزارو 298، بهاباد 10 هزارو 473، خاتم 23 هزارو 626، اشکذر 22 هزارو 830، مهریز 30 هزارو 6، و میبد 55 هزار و 383نفر است.

وی از آغاز کار رای گیری در استان بدون هیچ مشکلی خبر داد و گفت: امسال بالگرد برای بازدید مسوولان رده بالای استان از حوزه های انتخاباتی در سطح استان پیش بینی نشده اما استاندار و دیگر مسوولان بلند پایه استان از حوزه های مختلف شعب اخذ رای بازدید خواهند داشت.

طالبی اضافه کرد: عصر امروز استاندار یزد از شعب اخذ رای در شهرستان های بافق و بهاباد دیدن خواهد کرد.

وی از مردم خواست رای دادن را به ساعات آخر موکول نکنند و در همین ساعات اولیه ، رای خود را به صندوق بیندازند، همچنین کسانی که قرار است از محل سکونت خود خارج شوند پس از شرکت در انتخابات از حوزه محل سکونت خود خارج گردند.

انتهای پیام/ ی
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.