اهواز؛

امنیت انتخابات در حصار ۱۵ هزار مأمور نیروی انتظامی

فرمانده انتظامی خوزستان از حفاظت انتخابات ریاست جمهوری و شوراهای اسلامی شهر و روستا استان توسط بیش از 15 هزار مامور نیروی انتظامی خبر داد.

امنیت انتخابات در حصار ۱۵ هزار مأمور نیروی انتظامیبه گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اهواز؛ سردار محمدرضا اسحاقی، فرمانده انتظامی خوزستان با اعلام این خبر گفت: این تعداد مأمور انتظامی زمینه مشارکت پر شکوه مردم را فراهم می‌کنند؛ در مراحل پیش از روز انتخابات و در دوره تبلیغات نیز بحمدالله با نهایت تلاش، مشکل خاصی وجود نداشت.

وی با اشاره به این‌که در حین برگزاری انتخابات نیز عملا از فردا صبح در همه شعب اخذ رأی شهر و روستا، مأموران نیروی انتظامی حضور دارند، بیان کرد: در طول مسیر، محل شمارش آراء و نگهداری صندوق‌ها امنیت لازم پیش‌بینی شده است.

سردار اسحاقی اظهار داشت: برای بعد از اعلام نتایج و پایان فرایند رأی‌گیری آمادگی و پیش‌بینی‌های لازم انجام شده و ان‌ شاءالله موضوعات روان‌سازی ترافیک و برقراری امنیت مردم مد نظر قرار گرفته است.

این مقام انتظامی خاطرنشان کرد: حساسیت اطلاعاتی استان خوزستان در حد بالایی قرار دارد و همه دستگاه‌های قضایی و اطلاعاتی، نظامی، امنیتی، انتظامی، مسئولان سیاسی، اعضای شورای تأمین و فرمانداران عزم جزم کرده‌اند که بستر خوب و سرشار از امنیت را برای تحقق یک انتخابات پرشکوه فراهم کنند.

انتهای پیام/گ

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.