کرمانشاه؛

تأمین امنیت عمومی انتخابات در دستور کار نیروی انتظامی

فرمانده انتظامی استان کرمانشاه با بیان اینکه تأمین امنیت عمومی انتخابات به صورت ویژه در دستور کار است، گفت: تاکنون مورد امنیتی در استان دیده نشده است.

 به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمانشاه ؛سردار "منوچهر امان اللهی" اظهار کرد: نیروی تأمین امنیت عمومی انتخابات به صورت ویژه در دستور کار نیروی انتظامی استانتظامی برای محافظت از این آرای مردم در انتخابات ریاست جمهوری و شوراهای اسلامی شهر و روستا، تمام توان خود را بکار گرفته است.

وی افزود: هماهنگی‌های لازم نیز با سازمان‌ها و دستگاه‌های دخیل در امر انتخابات صورت گرفته است تا نظم و امنیت در جریان این رویداد سیاسی مهم بطور کامل برقرار شود.

فرمانده انتظامی استان کرمانشاه به همکاری مردم در انتخابات ۲۹ اردیبهشت اشاره داشت و گفت: طبیعتا مردم نقش تعیین کننده و اصلی را ایفا می‌کنند و هرچقدر به رعایت نظم و قانون پایبند باشند و آن را به دیگران توصیه کنند، ضمن همکاری با پلیس شرایط بهتری در این دوره خواهیم داشت.

سردار امان اللهی متذکر شد: نامزدهای انتخاباتی نیز می‌بایست بیش از دیگران به اجرای قوانین پایبند باشند و توقع داریم با ستاد‌ها و هواداران خود شرایط جامعه را مطرح کنند که از کار‌ها و اقداماتی که مشکل ساز می‌شود، اجتناب کرده و در چارچوب قوانین و مقررات اقدام کنند.

انتهای پیام/ز


اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.