اصفهان؛

اجرای 9 نمایش از تولیدات کارگاه رپرتوار تجربه در تالار هنر اصفهان

تعداد 9 نمایش از تولیدات کارگاه رپرتوار تجربه از 31 اردیبهشت تا 5 خردادماه در تالار هنر اصفهان به نمایش در می آید.

به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اصفهان،روابط عمومی سازمان فرهنگی تفریحی شهرداری اصفهان، کارگاه رپرتوار تجربه متکی برمنابع علمی در دو رشته بازیگری و کارگردانی در سال 95 با حضور حبیب اله دانش جهت کارگردانی و محمدرضا ترابی جهت بازیگری برگزار شد.

این کارگاه با اهداف-افزایش دانش و مهارت و بینش و انتخاب هنرجویان از طریق مصاحبه، دی ماه سال گذشته به مدت 12 جلسه 8 ساعته تشکیل شد.
محصول این کارگاه پس از تمرین و بازبینی، تولید 9 نمایشنامه بود که از 31 اردیبهشت تا 5 خرداد به همت تالار هنر سازمان فرهنگی تفریحی شهرداری اصفهان به نمایش در خواهد آمد.
"

خواستگاری"، "گودال"، "چه روزهای خوشی"، "پشیمان"، "بر پهنه دریا"، "خاموشی دریا"، "تئوری کاراکتر"، " نقره ای" و "دکه بین راه" از جمله 9 نمایش تولید شده هستند که به ترتیب به کارگردانی محمدرضا بیگدلی، روح اله فهیمی، افروز عیدی، فاطمه اسدی، ایمان جمشیدیان، محمدرضا بیگدلی، سروش سلیمانی، افروز عیدی و حسین اقارب پرست ساخته شده اند.

هریک از این نمایش ها در دو اجرا از ساعت 17 تا 20 به اجرا در می آیند که علاقه مندان برای تهیه بلیط می توانند به محل تالار هنر واقع میدان لاله، پشت فروشگاه رفاه مراجعه کرده و یا برای کسب اطلاعات بیشتر می توانند با شماره 35660966 تماس حاصل کنند.

 

 

انتهای پیام/م

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار