اهواز؛

توقیف محموله کالای قاچاق در اندیمشک

2 محموله کالای خانگی قاچاق به ارزش 2 میلیارد و 500 میلیون ریال با تلاش ماموران نیروی انتظامی در شهرستان اندیمشک توقیف شد.

توقیف محموله کالای قاچاق در اندیمشکبه گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اهواز؛ به نقل از پایگاه خبری پلیس، سردار محمد رضا اسحاقی، فرمانده انتظامی استان خوزستان با اعلام این خبر گفت: در ادامه روند مبارزه جدی و بی امان با کالای قاچاق و سوداگران اقتصادی، مأموران ایستگاه بازرسی پل زال، حین کنترل خودروهای عبوری در محور اندیمشک- خرم آباد به 2 دستگاه کامیون کانتینردار مشکوک و به رانندگان آن ها دستور ایست دادند.

وی خاطرنشان کرد: پس از توقف خودروها ماموران پلیس در کنترل و بازرسی از این کامیون‌ها تعداد 499 کارتن لامپ ال ای دی در سایزهای مختلف و تعداد 1 هزار و 172 کارتن اتوی خانگی همگی قاچاق و فاقد بارنامه و مجوز گمرکی را کشف کردند.

اسحاقی اظهار داشت: کارشناسان ارزش ریالی این 2 محموله قاچاق را بالغ بر دو میلیارد و 500 میلیون ریال برآورد کرده اند .

این مقام انتظامی تصریح کرد: در این رابطه 2 قاچاقچی دستگیر که پس از تشکیل پرونده مقدماتی جهت سیر مراحل قانونی تحویل مراجع قضائی شدند.

فرمانده انتظامی استان خوزستان در پایان با بیان اینکه عملکرد قاچاقچیان مغایر با اقتصاد مقاومتی بوده و سلامت جامعه و اقتصاد داخلی را مورد هدف قرار می دهد، اذعان داشت: تلاش فرماندهی انتظامی استان خوزستان جهت مبارزه با اخلالگران اقتصادی کماکان ادامه دارد.

انتهای پیام/گ

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.