تبریز؛

پرداخت 16 میلیارد و 110 میلیون ریال وام خود اشتغالی

رییس کمیته امداد امام خمینی شهرستان بستان آباد از پرداخت 16 میلیارد و 110 میلیون ریال وام خود اشتغالی در سال 95 پرداخت کرده است.

به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از تبریز؛حعفر فتحی رییس کمیته امداد امام خمینی شهرستان بستان آباد گفت:کمیته امداد امام خمینی (ره) شهرستان بستان آباد براین اساس و در راستای منویات مقام معظم رهبری مبلغ 16 میلیارد و 110 میلیون ریال را برای 223 نفر از مددجویان خود پرداخت کرده است.
 
وی افزود:از این رقم 12 میلیارد و 950 میلیون ریال از منابع بانکی و سه میلیارد و 160 میلیون ریال از محل صندوق اشتغال کمیته امداد شهرستان برای متقاضیان واجد شرایط پرداخت کرده است.
 
فتحی با بیان اینکه پرداخت این رقم برای طرح های دامپروری و طیور ، قالی بافی ، خیاطی و گلدوزی و ریسندگی،خدماتی از جمله خرید تراکتور،نانوایی،مغازه داری،تعویض روغن،پرورش قارچ که از روستاهای محروم هدف و مناطق شهری می باشد.
 
وی گفت:در حال حاظر تعداد 1126 طرح جاری خودکفایی و اشتغالزایی بصورت مستمر توسط ناظرین و کارشناسان این مدیریت تحت نظارت کامل قرار دارند که این امر برای جلوگیری از انحراف طرح ها و ایجاد اشتغال پایدار بوده و اساسی ترین قدم در رابطه با ایجاد روحیه خود کفایی و اعتماد بخود می باشد.
 
فتحی اضافه کرد که در این راستا تعداد قابل توجهی از این طرح ها زیر پوشش تامین اجتماعی بوده و حق بیمه آنها توسط کمیته امداد پرداخت میوشد و با استمرار آن افراد مشمول برابر مقررات تامین اجتماعی مستمری بازنشستگی دریافت خواهند کرد.
 
 
انتهای پیام/ش

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار