قزوین؛

آماده باش صدا و سیمای مرکز قزوین در ۲۹ اردیبهشت

مدیرکل صداوسیمای مرکز قزوین از آماده باش صد درصدی همه ظرفیتهای رسانه برای روز انتخابات ریاست جمهوری و شورا‌ها خبر داد.

به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از قزوین؛ بگفته‌ی معصومی فر، این مرکز از تمام توان خود برای انعکاس مطلوب و شایسته‌ی انتخابات بهره خواهد برد و در همین زمینه ۱۴ گروه تولیدی و فنی در ۱۴ نقطه استان برای انعکاس حداکثری حضور مردم جانمایی شده است.
 
وی افزود: تجهیز مرکز به ویدئو وال با هدف نمایش همزمان چند تصویر در برنامه‌های تلویزیونی، بهره گیری از عنصر تنوع و تطور بصری در برنامه‌های روز انتخابات، بسترسازی برای دریافت و نمایش عکس‌های مردم استان پای صندوق‌های رأی، افزایش دو برابری پهنای باند اینترنت دفاتر خبری در شهرستان‌ها و افزایش ۸ برابری پهنای باند اینترنت مرکز، بهره گیری از ظرفیت ۳ واحد سیار تلویزیونی و یک واحد سیار رادیویی و افزایش ۳۰ درصدی ظرفیت فرستنده‌های رادیویی، تأسیسانی و پشتیبانی برای ایستگاه‌های ارتباط زنده دراستان از مهمترین اقدامات صداوسیمای مرکز قزوین در حوزه‌ی فنی است.
 
مدیرکل صدا و سیمای مرکز قزوین گفت: یک واحد سیار تلویزیونی در ستاد انتخابات استان دراستانداری مستقر خواهد شد که اخبار ستاد را بصورت لحظه‌ای به آگاهی مردم برساند.
 
 معصومی فر افزود: سیمای مرکز قزوین علاوه بر پخش حدوداًٌ ۱۳ ساعت برنامه‌ی زنده‌ی تلویزیونی، از ۱۴ نقطه‌ی استان حضور مردم را برای شبکه‌های سراسری و استانی منعکس خواهد کرد.
 
وی اضافه کرد: رادیو قزوین در روز انتخابات ازساعت ۷ صبح تا ساعت ۲۳ برنامه خواهد داشت و خبر مرکز قزوین هم ۹ بخش خبری سیما و ۶ بخش خبری رادیو در دستور کار دارد.
 
مدیرکل صدا و سیمای مرکز قزوین افزود: ۲۰ گروه خبری در قزوین، شهرستان‌ها و روستاهای استان تصاویر حضور مردم و شور و نشاط انتخاباتی را ضبط و پخش می‌کنند، همچنین خبرگزاری صداوسیمای مرکز قزوین نیز از ظرفیت فضای مجازی برای انعکاس تصاویر و عکس‌های ارسالی شهروند خبرنگاران استفاده خواهد کرد.
 
معصومی فر با اشاره به نقش عوامل برنامه ساز و دست اندرکاران برنامه‌های انتخاباتی در انعکاس مطلوب این رویداد مهم گفت: از ابتدای کلید خوردن برنامه‌های انتخاباتی مرکز جلسات توجیهی با حضور کارشناسان رسانه ملی، هم اندیشی‌های متعدد با عوامل برنامه ساز و همچنین جلسات توجیهی متعددی با عوامل فنی برگزار شده است.
 
انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.