گیلان؛

دعوت نمایندگان گیلانی در خبرگان رهبری برای حضور مردم در انتخابات

نمایندگان گیلانی در مجلس خبرگان رهبری هرکدام با صدور پیامی از مردم گیلان برای حضور حماسی در انتخابات فردا دعوت کردند.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از رشت؛ در پیام حجت السلام والمسلمین سید علی حسینی اشکوری نماینده استان در مجلس خبرگان رهبری آمده است : امیدوارم به یاری خداوند متعال ، مردم بزرگ گیلان همچون سایر هموطنان عزیز زن و مرد ، پیر و جوان با همه سلیقه ها و افکار ، عقاید و گرایش ها در صحنه انتخابات دوازدهمین دوره ریاست جمهوری و شوراهای شرکت کرده و عظمت ، شکوه ، همبستگی و اقتدار نظام را با حضور گسترده خود به نمایش گذاشته و با این اقدام ملی، بدخواهان ملت بزرگ ایران را بیش از پیش مایوس کنند.

همچنین در پیام حجت الاسلام والمسلمین رضا رمضانی دیگر نماینده گیلان در مجلس خبرگان رهبریآمده است : کارآمدی نظام جمهوری اسلامی در مشارکت مردم برای تحقق اهداف متعالی آن است که در دفتر تاریخ این نظام ثبت و ضبط و در معرض دیدگان منصفان دنیا قرار دارد ، بی دلیل نیست که هر ورق آن با مجاهدت و ایثار بی توقع مردم غیرتمند این اقلیم نگاشته شده و صفحات زرین آن یکی پس از دیگری مملو از وقایع سرنوشت سازیست که رونمایی از آن درس عبرت و الگویی بی بدیل برای مستضعفان جهان بویژه امت ستمدیده اسلامی شده است.

این نماینده گیلان در مجلس خبرگان رهبری در این پیام خاطر نشان کرد : هرگاه دشمن در کمین آسیب به نظام دیده شد ، غیرت حضور مردم ستون کمینگاه شان را به لرزه درآورد ، در ادامه پیام هرگاه اقدامات انقلابی مسئولان نیاز به حمایت داشت مردم کوتاهی نکردند و هرگاه تحکیم و وحدت ارکان نظام نیاز به حضور مردم در صحنه داشت نمایش اقتدار مردم برگزار شد.

در پیام حجت الاسلام والمسلمین رضا رمضانی نوشته شده است : صحنه انتخابات نیز همواره مورد طمع دشمن برای ارزیابی نظام بوده است و انتخابات ریاست جمهوری و شوراهای شهر و روستا در 29 اردیبهشت می تواند مصداق بارز این محاسبات باشد ، تهدید نظام از سوی تازه به دوران رسیده های استکبار و ایادی منطقه با ایستادگی این مردم انقلابی راه به جایی نخواهد برد چرا که هر اقدام نسنجیده با پاسخ پشیمان کننده ای همراه خواهد بود.

در بخش دیگری از پیام این نماینده گیلان در مجلس خبرگان رهبری آمده است : گمان ناظران سیاسی بر این است که شور و شعف بوجود آمده برای انتخابات در ایران اسلامی نشان از حضور حداکثری مردم در پای صندوق آراء و ادامه راه و مقصد امام رضوان الله تعالی علیه با هدایت داهیانه رهبر معظم انقلاب است.

در ادامه این پیام گفته شده است : مردم وفادار ایران اسلامی چون سنوات قبل با گامی مصمم و ارده ای پولادین در روز جمعه جدول محاسبات دشمن را بهم خواهند ریخت تا همچنان نقشه دشمنان روی کاغذ طعمه مویانه ها شود.

در پیام حجت الاسلام والمسلمین رضا رمضانی نوشته شده است : دیدن مردم انقلابی و هوشیار گیلان هم در قاب صف های طولانی اخذ رای خاطره انگیز و دیدنی است و آنجا که با رای خود انتخابی انقلابی و منطبق با معیارهای رهبر فرزانه را رقم زنند دیدنی تر خواهد بود ، انتخاب مسئول اجرایی توانمندی که با حضورش به همه دغدغه های داخلی و خارجی پایان داده شود و یاس را به اردوگاه بدخواهان بکشاند.

همچنین نیز در پیام حجت الاسلام و المسلمین احمد پروایی یکی دیگر نماینده گیلان در مجلس خبرگان رهبری آمده است : یکی از عرصه هایی که در آن مردم سالاری دینی تجلی پیدا می کند، انتخابات است.

وی با بیان اینکه دشمنان اسلام و انقلاب برای مایوس کردن مردم و نیامدن آنها در صحنه تلاش می کنند افزود : مردم ایران و گیلان از اوایل انقلاب تاکنون در همه صحنه های نظام حضور داشتند و فردا هم با حضور حداکثری خود بار دیگر دشمنان را نا امید خواهند کرد.

نماینده مجلس خبرگان رهبری از مردم گیلان دعوت کرد با حضور حماسی خود در انتخابات 29 اردیبهشت در ثبت حماسه ای ماندگار مشارکت داشته باشند.

 

انتهای پیام/اص

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.