افشاگری تاج در مورد محرومیت پرسپولیس

رئیس فدراسیون فوتبال ایران گفت: هرچند امکان دارد لابی قطری ها در محروم شدن هواداران پرسپولیس نقش داشته باشد اما خودمان هم باید باهوش باشیم.

افشاگری تاج در مورد محرومیت پرسپولیسبه گزارش خبرنگار حوزه فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، مهدی تاج در گفت و گو با رادیو ورزش درباره محرومیت تماشاگران پرسپولیس از حضور در ورزشگاه آزادی در دیدار این تیم با لخویا قطر گفت: فدراسیون فوتبال و نیروی انتظامی باید دقت بیشتری داشته باشند تا تماشاگران ترقه به ورزشگاه نیاورند. نیروی انتظامی مسئول ورود هواداران به ورزشگاه و خروج آن هاست و به همین دلیل باید نظارت بیشتری روی کنترل آن ها داشته باشد. همچنین فدراسیون فوتبال هم باید با انجام کارهای فرهنگی و جسله با مسئولان کانون هواداران از از وقوع اتفاقات اینچنینی جلوگیری کند.

وی درمورد اینکه با توجه به اعتراض پرسپولیس به رای AFC تا چه اندازه ای احتمال دارد که این حکم تغییر کند، بیان کرد: پرسپولیس برای اعتراض به این حکم 10 روز فرصت دارد و باید این موضوع را به صورت جدی مطرح کند. علی اکبر طاهری همان روز ابتدایی اعلام حکم، اعتراض کرد. ما هم در کنار باشگاه پرسپولیس تمام تلاش خود را به کار می گیریم تا AFC حکم محرومیت را تعلیق کند. در مجموع باید منتظر ماند و دید چه اتفاقی رخ می دهد.

تاج درباره تاثیر لابی قطری ها در اعلام این حکم علیه باشگاه پرسپولیس گفت: شاید این لابی ها وجود داشته باشد اما خودمان هم باید باهوش باشیم. با توجه به اینکه پرسپولیس در سال 2015 به دلیل همین اقدامات تعلیق شده بود، شاید فردی دنبال سوء استفاده از این ماجرا بوده است. با این حال باید کار کنیم و برنامه‌ریزی داشته باشیم. اگر در بازی با الوحده این اتفاق رخ نمی داد، حکم تعلیقی پرسپولیس هم پس از 2 سال به پایان می رسید. بیشتر تماشاگران تنها برای تشویق تیم های خود به ورزشگاه می آیند اما نباید کاری کنیم تا میزبانی را از ما بگیرند.

وی افزود: 2 ماه پیش در نامه‌ای به باشگاه ها اخطار دادم که این اتفاقات ممکن است منجر به محرومیت ما شود. جدا از محرومیت ناشی از لیزر انداختن، آتش روشن کردن و پرتاب ترقه به سمت داور، جرائم نقدی این مسائل هم کمرشکن است و درآمدهای بلیت فروشی را هم از ما می گیرد. در کل منابع مالی ما با محرومیت ناشی از این حرکات از بین می رود.

تاج درباره برگزاری کلاس‌های ارتقای سطح داوری فوتسال و فوتبال ساحلی، عنوان کرد: نخستین دوره آموزش داوران فوتبال و فوتسال ساحلی را در رامسر برگزار کردیم و من هم در روز پایانی این کلاس حضور داشتم. بهترین مدرس فیفا که اسپانیایی است را برای برگزاری کلاس به ایران آوردیم و در چهار روز برای 75 داور و ناظر کلاس های تئوری و عملی برگزار کریدم. زمانی که فوتسال و فوتبال ساحلی‌مان در دنیا به رتبه سوم می رسند باید داوران هم در این موفقیت ها سهم داشته باشند. خوشبختانه در فوتبال به این سطح رسیده‌ایم و داوران ما فینال المپیک و باشگاه‌های جهان و جام ملت‌های آسیا را سوت می‌زنند. 

رئیس فدراسیون فوتبال درمورد مبلغ پاداش ملی پوشان فوتبال ساحلی تصریح کرد: این کار در حال انجام است و منتظریم تا هیأت رئیسه مبلغ این پاداش را مشخص کند. تیم ما در شرایط بسیار خوب، رتبه سوم دنیا را کسب کرد و باید به ملی پوشان پاداشی متناسب با آن و در توان فدراسیون بدهیم.

انتهای پیام/



اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۷:۰۳ ۲۹ ارديبهشت ۱۳۹۶
کوتاهی فدراسیون فوتبال در نصب دوربینهای مدار یسته در ورزشگاه آزادی عامل اصلی تمامی مقابله با تخلافات تماشاگران است
آخرین اخبار