کرمان؛

آقای رئیس جمهور «نشد یا نگذاشتند»نداریم

مولوی محمد فقیردادزهی امام جمعه اهل سنت منوجان گفت : به‌خاطر نظام جمهوری اسلامی در انتخابات شرکت می‌کنیم چرا که به نظام اعتقاد و مسائلی که در نظام رخ می‌دهد به ویژه انتخابات برای ما مهم است .

آقای رئیس جمهمور «نشد یا نگذاشتند»نداریمبه گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمان امام جمعه اهل سنت منوجان گفت : انتخابات سرنوشت تمام کشور و هر انسانی است و وظیفه هر انسانی تصمیم و تعیین کردن سرنوشت خود و کشورش است.


وی در پاسخ به این سؤال که پیام شما به‌عنوان امام جمعه اهل سنت برای حضور پرشور مردم در انتخابات چیست، گفت: توصیه من به همه مردم شرکت کردن در انتخابات است چراکه حضور گسترده مردم در انتخابات موجب تقویت نظام و دولت می‌شود.


فقیردادزهی افزود: دولتی که با حضور گسترده و پرشور مردم روی کار بیاید هم در داخل و هم در خارج از کشور تقویت می‌شود چراکه حضور مردم موجب حفظ آن نظام و دولت می‌شود.


خطیب جمعه اهل سنت در منوجان با بیان اینکه در دین اسلام نیز مشارکت در امور دینی و تعیین سرنوشت هر انسان توصیه شده است، اذعان داشت: رأی دادن در انتخابات امانت است که باید این امانت به دست اهل آن برسد.


وی تصریح کرد: قبل از هر چیزی رئیس جمهور باید اعتقاد کامل به قانون اساسی و نظام جمهوری اسلامی داشته باشد و شخصی امین، راستگو، باتجربه و قوی با قدرت اجرایی باشد و این نباشد که فردا روز بگوید نشد یا نگذاشتند.


فقیردادزهی با اشاره به اینکه همه مردم ایران دیندار، معتقد به اسلام و مسلمان هستند، بیان کرد: رئیس جمهور باید امانت‌دار مردم و فردی باشد که سعه‌صدر داشته باشد و بتواند همه اقوام و مذاهب را با هم متحد و به مشکلات همه مردم رسیدگی کند و این نباشد که فقط به اقوام یا طیف خاصی توجه داشته باشد.


امام جمعه اهل سنت منوجان خاطرنشان کرد: امروز همه دشمنان اسلام حتی مسلمانان نگاهشان به این نظام است که باید با مشارکت پرشور خود در انتخابات دشمنان اسلام را مأیوس کنیم.
انتهای پیام/ح

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار