سنندج؛

تعطیلی مدارس محل اخذ رای در کردستان اعلام شد

برگزاری انتخابات روز جمعه وحجم بالای کاری مدارس محل اخذ رای در کردستان را به تعطیلی کشاند.

 به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان  از سنندج  قربانی مدیرکل آموزش و پرورش کردستان گفت: مدارسی که جمعه 29 اردیبهشت شعبه برگزاری انتخابات هستند روز شنبه 30 اریبهشت تعطیل خواهند بود.

وی افزود: وضعیت کاری فرهنگیانی که دارای ابلاغ بوده و روز جمعه 29 اردیبهشت در شعب اخذ رای حضور دارند مطابق ضوابط و گواهی های اعلامی هیات های اجرایی و نظارت، از حضور در محل کار معاف هستند.
 مدیرکل آموزش و پرورش کردستان در خصوص سایر مدارس و به ویژه مدارسی که اکثر عوامل اجرایی و معلمان آن در شعب اخذ رأی حضور دارند نیز گفت: مدیران و روسای آموزش و پرورش شهرستانها و مناطق تابعه استان با هماهنگی فرمانداران می توانند در خصوص فعالیت و یا تعطیلی این مدارس تصمیم اتخاذ کنند.

آرای مردم استان کردستان در دوازدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوی و پنجمین دوره انتخابات شوراهای اسلامی شهر و روستا در یک هزار و 382 شعبه اخذ رای جمع آوری می شود که از این تعداد 518 شعبه اخذ رای در شهرها و 864 شعبه نیز در روستاها مستقر می شود.

دوازدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری و پنجمین دوره انتخابات شوراهای اسلامی شهر و روستا، روز جمعه 29 اردیبهشت به طور همزمان در سراسر کشور برگزار می شود.

انتهای پیام/م

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.