اردبیل؛

استقرار 224 شعبه اخذ رای در شهرستان مشگین‌شهر

فرماندار شهرستان مشگین‌شهر گفت: ۲۲۴ شعبه اخذ رای در مناطق شهری و روستایی شهرستان مشگین شهر تدارک دیده شده است.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اردبیل، میرعلی رحیمی‌زاد افزود: در این دوره از انتخابات ریاست جمهوری و شوراهای اسلامی شهر و روستاها بیش از 113 هزار نفر در شهرستان مشگین‌شهر واجد شرایط رای دادن هستند که از این تعداد دو هزار نفر رای اولی به شمار می‌روند.

وی از تدارک 224 شعبه اخذ رای در مناطق شهری و روستایی شهرستان خبر داد و گفت: با توجه به مساحت و جمعیت واجد شرایط رای دادن درشهرستان مشگین‌شهر بعد از مرکز استان بیشترین تعداد صندوق‌های رای به این شهرستان اختصاص یافته است.

فرماندار شهرستان مشگین‌شهر بیان کرد: تا به امروز هیچ گونه تخلف انتخاباتی و تبلیغاتی در سطح شهرستان مشگین‌شهر مشاهده نشده است و امیدواریم با همکاری و مشارکت همه‌جانبه مردم و نامزدهای انتخاباتی و ستادهای تبلیغاتیتا پایان انتخابات نیز شاهد چنین جوی در شهرستان و برگزاری انتخاباتی سالم و پرشور در شهرستان باشیم.

رحیمی‌زاد با اشاره به تلاشو فعالیت همه‌جانبه و قانونی عوامل اجرایی انتخابات در شهرستان تصریح کرد: برای نظارت و بازرسی از مراحل برگزاری این دوره از انتخابات در هر شعبه اخذ رای 15 نفر عوامل اجرایی حضور یافته و روند برگزاری این رویداد مهم را رصد می‌کنند.

وی از انجام تمهیدات لازم برای برگزاری این دوره از انتخابات در شهرستان خبر داد و گفت: تمامی مقدمات لازم برای برگزاری انتخاباتی سالم، گسترده، پرشور و حداکثری مردم در این دوره از انتخابات فراهم شده که امیدوریم بتوانیم با خدمات‌رسانی مناسب به مردم در پای صندوق‌های رای رضایت آنها را فراهم کنیم.

فرماندار شهرستان مشگین‌شهربا اشاره به حضور گسترده و بالای مردم شهرستان مشگین‌شهر درانتخابات گذشته اظهار کرد: انتظار می‌رود در این دوره از انتخابات نیز شاهد حضور بالا و چشمگیر مردمی در پای صندوق های رای برای تعیین آینده کشور باشیم تا بتوانیم بار دیگر اقتدار و عزت کشور را به جهانیان نشان دهیم.

انتهای پیام/ع

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.