سردار بختيارى در دانشگاه فرماندهى و ستاد ارتش:

تربیت افراد در حوزه انقلابی و دینی نیاز به برنامه ریزی دارد

فرمانده دانشگاه علوم انتظامی امین ناجا گفت: تربیت افراد در حوزه انقلابی و دینی است، صرف گفتن این موضوع کافی نیست و نیاز به طراحی و برنامه ریزی دارد.

تحول بايد در تمامى ابعاد دانشجو انجام شودبه گزارش خبرنگار  دفاعی امنیتی گروه سیاسی باشگاه خبرنگاران جوان؛ سردار سرتیپ دوم لطفعلی بختیاری فرمانده دانشگاه علوم انتظامی امین ناجا صبح امروز (پنج شنبه ٢٨ ارديبهشت ماه) در همایش سازوکار مهارت محوری تربیت و آموزش در نیروهای مسلح اظهار داشت: مقام معظم رهبری فرمودند که دانشگاهها باید دائما در حال تغییر و تحول باشند و این کار باید با نقشه صورت گیرد، لذا ما در دانشگاه علوم انتظامی برای تحقق این مطلب طرح تحول همه جانبه دانشگاه را تهیه کردیم که هم در حوزه آموزشی و مهارتی و تربیتی بخصوص در زمینه تربیت های انقلابی و دینی است.

فرمانده دانشگاه علوم انتظامی امین ناجا ادامه داد: زمانیکه ما از تحول صحبت می‌کنیم یعنی تحول در همه ابعاد یک دانشجو مد نظر است، از این رو وقتی قرار است که چنین طرحی اجرا شود باید برای تک تک ابعاد آن برنامه داشت.

وى گفت: یکی از برنامه های ویژه ما تربیت افراد در حوزه انقلابی و دینی است، صرف گفتن این موضوع کافی نیست و نیاز به طراحی و برنامه ریزی دارد. کاری که ما در دانشگاه علوم انتظامی انجام دادیم در واقع تهیه یک مدل جهت توسعه شخصیتی و روحی و روانی دانشجویان است که برای آن شاخص هایی را تعیین کردیم.

فرمانده دانشگاه علوم انتظامی امین ناجا افزود: این طرح در حال حاضر برای دانشجویان در بدو ورود دانشگاه علوم انتظامی اجرایی شده است و تفاوتی بین دانشگاه ما و سایر دانشگاه‌های نیروهای مسلح وجود دارد اینست که تمامی آموزش های عمومی و تخصصی در داخل دانشگاه انجام می گیرد.

سردار بختيارى در بخش پايانى سخنانش خاطر نشان كرد: آموزش های مهارتی که در حال حاضر برای دانشجویان جدیدالورود انجام می شود در آینده برای فرماندهان و مدیران ارشد انجام می شود.

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار