اراک؛

حضور حداکثری مردم در انتخابات موجب افزایش عزت ملت و قدرت ملی

مجمع نمایندگان استان مرکزی در بیانیه دعوت به حضور در انتخابات حضور حداکثری مردم پای صندوق های رای را موجب افزایش عزت ملت و قدرت ملی دانستند.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از  اراک؛مجمع نمایندگان استان مرکزی امروز با صدور بیانیه ای از مردم خواستند با حضور پرشور در انتخابات 29 اردیبهشت ماه حماسه ای ماندگار را در تاریخ کشور ثبت کنند و با حضور حداکثری خود در انتخاب 'دوازدهم موجبات افزایش عزت ملت و قدرت ملی را فراهم می آورند.
 
در این بیانیه  آمده است: نامزدهای انتخاباتی مسئولانه به صحنه آمدند و در هفته های اخیر با فعالیت های تبلیغی دیدگاه ها و برنامه ها مطرح شد و اینک نوبت مردم است که بلوغ سیاسی خود را به منصه ظهور بگذارند و با آرای خود در سرنوشت کشور سهیم شوند.
 
بیانیه می افزاید: مشارکت حداکثری درانتخابات ریاست جمهوری و شوراهای اسلامی شهر و روستا شورانگیزترین حماسه ملی را رقم می زند و در انتخابات قبل ملت بزرگ ایران نشان داده اند که همواره حافظ انقلابشان هستند و غرورآفرینی می کنند.
 
در بخشی از این بیانیه آمده است: در موسم انتخابات از مردم شهید پرور و فهیم استان مرکزی انتظار می رود، با حضور پر شور در پای صندوق های رای برنده اصلی انتخابات باشند و بار دیگر به بهترین شکل سندی از مردم سالاری دینی را ثبت کنند.
 
بیانیه می افزاید: رقابت های انتخاباتی پس از اعلام نتایج باید به رفاقت تبدیل شود چرا که برنده اصلی انتخابات، ملت ایران و نظام جمهوری اسلامی است و همه باید پس از اعلام نتایج در جشن ملی و حماسه بزرگ مردمیِ ایرانیان، سهیم باشیم.
 
دوازدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری و پنجمین دوره انتخابات شورراهای اسلامی شهر و روستا فردا برگزارمی شود.
انتهای پیام / ج
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.