دوازدهمین قهرمانی بانوی پیر در کوپا ایتالیا

لاتزیو 0 - یوونتوس 2/نخستین جام از سه گانه رویایی

یوونتوس و لاتزیو در فینال کوپا ایتالیا، به مصاف یکدیگر رفتند که این دیدار با برتری دو بر صفر یوونتوس همراه شد تا این تیم قهرمان جام حذفی ایتالیا شود.

به گزارش خبرنگار دنیای ورزش گروه ورزش باشگاه خبرنگاران جوان،یوونتوس و لاتزیو از ساعت 23 و 15 دقیقه در فینال کوپا ایتالیا در حضور 70 هزار تماشاگر ورزشگاه المپیکوی شهر رم و به قضاوت پائولو تالیاونتو به مصاف هم رفتند که یووه موفق شد با دو گل پیروز و قهرمان جام حذفی ایتالیا شود.
 
 گل نخست مسابقه در دقیقه 12 به ثمر رسید.ساندرو از جناح چپ حرکت کرد و ارسال زیبای او با ضربه تمام کننده و چکشی دنی آلوز همراه بود تا گل اول بیانکونری ها با همکاری برزیلی ها به ثمر برسد.
 
یووه با حملات مداومش در نیمه اول در دقیقه 25 گل دوم را هم به ثمر رساند. کرنر ارسالی دیبالا از سمت چپ با ضربه سر مانژوکیچ همراه شد که توپ را به بونوچی رساند و مدافع یووه با ضربه زمینی دروازه استراکوشا را برای دومین بار باز کرد.
 
لاتزیو 0 - یوونتوس 2/نخستین جام از سه گانه رویایی 
 
 در نهایت این مسابقه با پیروزی دو بر صفر شاگردان آلگری به پایان رسید تا نخستین جام این فصلشان را در شهر رم به دست آوردند.
 
این دوازدهمین قهرمانی و همچنین سومین قهرمانی پیاپی بیانکونری در جام حذفی ایتالیاست و به نخستین تیمی تبدیل شد که سه بار پیاپی فاتح کوپا ایتالیا می شود.
 
 لاتزیو 0 - یوونتوس 2/نخستین جام از سه گانه رویایی
 
بانوی پیر این فصل می تواند با فتح سری آ و لیگ قهرمانان اروپا که بسیار به آنها نزدیک شده است ، سه گانه را کسب کند و تاریخ ساز شود.
 
انتهای پیام/
 

 
 
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار