منصوريان: هواداران نگران نقل و انتقالات نباشند

عليرضا منصوريان سرمربي استقلال، به صحبت درخصوص آخرين شرايط اين تيم در آستانه ديدار با العين امارات پرداخت.

به گزارش گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان،منصوريان در همين خصوص گفت: استقلال در آستانه يك ديدار سخت و مهم قرار دارد. ما در مرحله حذفي ليگ قهرمانان بايد مقابل العين قرار بگيريم، تيمي قدرتمند و ثروتمند كه به عنوان تيم اول از گروه خود صعود كرده و بسيار قوي است. العين بازيكنان گران قيمتي در اختيار دارد و تيمي سخت كوش و قدر است. ما هم ٤-٣ بازيكن اصلي خود را در اختيار نداريم و همين مساله كارمان را سخت مي كند.
 
او افزود: از سوي ديگر، چشم اميد ما به سكوها و يار دوازدهم مان است. سرمايه اصلي استقلال، هواداران خونگرمش هستند كه همواره در گذرگاه هاي سخت، چون كوه پشت تيم محبوب خود ايستاده اند. براي مسابقه با العين، دل ما به هوادارانمان گرم است و اميدوارم با حضور ١٠٠ هزار نفري آنها در ورزشگاه آزادي، بتوانيم يك حماسه ملي خلق كنيم و براي اعتلاي پرچم ٣ رنگ جمهوري اسلامي ايران بكوشيم. استقلال مي تواند با حمايت هواداران، مقابل تيم العين موفق باشد. حضور هواداران، انگيزه و توانايي ما را چند برابر مي كند.
 
سرمربي استقلال اظهار داشت: هواداران عزيز استقلال، به هيچ وجه نگران نقل و انتقالات نباشند. در حال حاضر همه تمركز باشگاه استقلال به ديدار با العين معطوف شده و پس از آن وارد كار نقل و انتقالات مي شويم. اولويت ما، تمديد قرارداد ستاره هاي خودمان است و به موقع ٤-٣ خريد هم انجام مي دهيم و مشكلي از اين بابت وجود ندارد. استقلال به بلوغ و وحدت تاكتيكي رسيده و با اضافه شدن چند بازيكن جديد، كارمان را در نقل و انتقالات انجام مي دهيم. هواداران عزيز استقلال از اين بابت خيالشان راحت باشد.
 
انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار