ترامپ در سفر به ریاض، از طرح صهیونیستی «ناتوی عربی» رونمایی می‌کند

روزنامه آمریکایی واشنگتن پست نوشت رئیس‌جمهور آمریکا در سفر به عربستان، به احتمال زیاد از طرح «ناتوی عربی» خود رونمایی خواهد کرد.

ترامپ در سفر به ریاض، از طرح صهیونیستی «ناتوی عربی» رونمایی می‌کندبه گزارش گروه بین‌الملل باشگاه خبرنگاران جوان؛ روزنامه آمریکایی واشنگتن پست با انتشار مطلبی در پایگاه اینترنتی خود نوشت «دونالد ترامپ»، رئیس جمهور آمریکا، به احتمال زیاد در سفرش به ریاض، پایتخت عربستان، از طرح صهیونیستی خود موسوم به «ناتوی عربی» رونمایی خواهد کرد. 

در این گزارش، هدف از تشکیل این سازمان عربی-صهیونیستی مقابله با ایران و ساماندهی «جنگ به‌اصطلاح علیه تروریسم» عنوان شده است. رئیس جمهور آمریکا همچنین در سفر خود به عربستان ازیکی از بزرگترین قراردادهای تسلیحاتی در طول تاریخ نیز رونمایی خواهد کرد.  

این گزارش می‌افزاید مقامات دولت ترامپ و رژیم سعودی به ریاست «جرد کوشنر»، دادماد ترامپ و «محمد بن سلمان»، جانشین ولیعهد عربستان، در پشت صحنه در حال انجام مذاکرات فشرده‌ای در این خصوص هستند. این گفتگوها مدت کوتاهی پس از پیروزی ترامپ در انتخابات ریاست‌جمهوری سال 2016 آمریکا و با اعزام هیأتی از سوی بن سلمان برای مذاکره با کوشنر و دیگر مقامات آمریکایی، آغاز شد.   


انتهای پیام/  

    


اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار