کرمانشاه؛

اجتماع بزرگ حامیان رییسی و قالیباف

اجتماع بزرگ حامیان رییسی و قالیباف، عصر امروز (27 اردیبهشت) در محل ورزشگاه امام خمینی(ره) کرمانشاه برگزار شد.

اجتماع بزرگ حامیان رییسی و قالیباف به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمانشاه ؛عبدالرضا مصری نماینده مردم کرمانشاه در این اجتماع بزرگ با بیان اینکه مشت‌های مردم باید پشتوانه نظام بوده و بر دهان یاوه‌گویان کوبیده شود، گفت: هیچ کس نباید کورکورانه از کسی حمایت کند و مردم ما روز 29 اردیبهشت نشان می‌دهند که بر اساس تفکر و تعقل و سنجش خدمت پای صندوق رای حاضر می‌‎شوند.


این نماینده مجلس به رتبه اول بیکاری استان در کشور نیز اشاره کرد و افزود: چرا کرمانشاه باید همواره صدر بیکاری کشور باشد و چرا طی این چهارسال  قدمی برای استان و رفع بیکاری آن برداشته نشد.

مصری افزود: در این چهار سال علی رغم پیگیری‌های بسیار، رییس جمهور حتی پنج دقیقه وقت در اختیار نمایندگان استان نگذاشت که مشکلات مردم را بیان کنند.

این نماینده مجلس ازمردم خواست تا به دقت رییس جمهوری را انتخاب کنند که تمام ویژگی های مدنظر مقام معظم رهبری را داشته و به همت مردم کشورش تکیه کند.

محمد رشیدی رییس ستاد مردمی قالیباف در کرمانشاه هم در این مراسم با بیان  اینکه ایران در منطقه در زمینه اقتدار ملی حرف اول را می‌زند، گفت: این اقتدار جز با تدبیر مقام معظم رهبری و حمایت 80 میلیون ایرانی به دست نیامده و کسی حق مصادره آن را ندارد.

انتهای پیام/ز
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.