برگزاری تمرینات پرسپولیس پشت درهای بسته

مدیر رسانه ای باشگاه پرسپولیس از برگزاری تمرینات این تیم پشت درهای بسته خبر داد.

برگزاری تمرینات پرسپولیس پشت درهای بستهبه گزارش خبرنگار فوتبال و فوتسال  گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران؛ تمرینات تیم فوتبال پرسپولیس به علت درگیری های رخ داده میان بازیکنان این تیم فردا بدون حضور خبرنگاران و هواداران برگزار می شود. 

تمرینات پرسپولیس در حالی قرار است فردا پشت درهای بسته و بدون حضور خبرنگاران و هواداران برگزار شود که تا پیش از این برانکو اعلام کرده بود که تمرینات به روی اصحاب رسانه و هواداران باز است و منعی برای حضور آنها وجود ندارد. 

پندار خمارلو مدیر رسانه ای باشگاه پرسپولیس ضمن تایید این مطلب گفت: مسئولان باشگاه تصمیم گرفتند که تمرینات فردای تیم پشت درهای بسته برگزار شود و اصحاب رسانه و هواداران اجازه ورود به تمرینات را ندارند. طبق برنامه تمرینات تیم در روز جمعه هم تعطیل است و از شنبه هفته آینده بازیکنان آماده بازی با لخویای قطر می شوند. 

وی درباره درگیری به وجود آمده در تمرین امروز گفت: مسئله خاصی نبوده است و با وساطت باقری مربی تیم این درگیری ختم به خیر شد. بازیکنان در طول تمرین با یکدیگر برخورد می کنند و این اتفاقات در فوتبال طبیعی است و مشکلی وجود ندارد. 

طبق برنامه تمرینات تیم پرسپولیس فردا پشت درهای بسته ورزشگاه خیریه عمل برگزار می شود و بازیکنان روز جمعه هم با صلاحدید کادر فنی استراحت می کنند. 

انتهای پیام/ 
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار