حجت‌الاسلام رئیسی در میدان شهدا مشهد/ رییس جمهور و وزیر باید با فساد برخورد کنند/ به جوانان اعتماد کنیم

نامزد دوازدهمین دوره انتخابات گفت:یقین داریم باید به جوانان اعتماد کرد و با این اعتماد دولت جوان خواهد شد.

ورود حجت‌الاسلام رئیسی به میدان شهدا مشهد مقدس
به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از مشهد ، حجت‌الاسلام سیدابراهیم رئیسی کاندیدای دوازدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری در جمع هوادارن خود اظهار داشت : خادمی امام رضا (ع) افتخار من است .

وی با بیان اینکه عزت شکل گرفته در منطقه برای ایران به دلیل حضور مردم است، اظهار داشت :کوتاه شدن سایه جنگ به دلیل حضور قهرمانانه مردم در صحنه است.

حجت الاسلام رئیسی بیان داشت : سوال این است با این همه غنای کشور و نیروی انسانی فرهیخته چرا امروز مشکل زندگی مردم در کار و کسب آنها در اشتغال آنها جویندگان کار و پدران و مادران آنها را نگران کرده است.

وی افزود : چرا بیش از 50 درصد از ظرفیت صنعتی کشور تعطیل مانده است ؟چرا به جای به حرکت در آوردن چرخ ها به چند نفر بحساب تسهیلات داده می شود ؟

نامزد دوازدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری بیان داشت : مردمی که توانستند به دنیا نشان بدهند اهل ایثار و مقاومت و اهل رقم زدن آینده تاریخ به نفع تمدن اسلامی هستند چرا جوان تحصیلکرده ما برای کار و کسب دچار مشکل شود ؟ 

وی با تاکید بر اینکه مشکل بیکاری و فساد اداری کلید این قفل است و مشکلات در دست توانای این ملت و جوانان برومند آن است، افزود: مگر بیگانگان تا کنون گره از مشکلات کدام کشور گشوده اند که ما دومی باشیم؟

حجت الاسلام رئیسی  اضافه کرد:می‌گویند عده ای می خواهند آزادی های اجتماعی را محدود کنند ، مگر شما زنان را آزاد کردید خداوند آنها را آزاد آفریده است، اینکه خانم سرپرست خانواده برای امرار معاش خود مانده باشد حق شهروندی است؟

وی افزود : تا حالا کسی از مردم بوده که وام صفر درصد گرفته باشد، چرا فردی وام با مبالغ بالا و صفر درصد میگیرد ؟ باید پاسخ این ها را بدهند ، مردم دولت مردی را می خواهند که اشرافی نباشد و حقوق های نجومی در دولت او نباشد.

کاندیدای ریاست جمهوری با بیان اینکه حقوق شهروندی که گفتنی و نوشتنی نیست ، یادآور شد: آقای روحانی حق شهروندی آن است که جوانی به سبب بیکاری در برابر خانواده‌اش خجالت زده نباشد و سفره فقرا هر روز کوچکتر نشود،

وی افزود:شما میگویید دیپلماسی بلد هستید؛ مگر وزارت خارجه نباید به دنبال پیدا کردن بازار برای فروش اجناس داخلی باشد، آیا امروز با وجود رابطه دوستانیه با عراق چرا بازار آن کشور در دست ترکیه است؟ مگر دیپلماسی برقراری ارتباط با چند کشور است، 180 کشور در جهان وجود دارد.

رئیسی افزود:حق شهروندی یعنی آزادی در اظهار نظر، چرا به مخالفانات برچسب میزنید و به آنها توهین می کنید، چرا اسم هنرمندان، اهل سنت و‌ اقلیت های مذهبی را می آورید اما در عمل برای آنها هیچ کاری انجام نمی دهید، اینکه هنرمندی در گوشه بیمارستان جان دهد و هیچ کس احوال او را نپرسد، این معنای حمایت از هنرمند و حق شهروندی است؟

وی با بیان اینکه ملاک من در انتخابات عقل مردم است ،اضافه کرد:مردم دولتی می‌خواهند که اشرافی نباشد، مردم حقوق نجومی را خلف شئونات دولت اسلامی می دانند.

حجت‌الاسلام سیدابراهیم رئیسی در پایان از دکتر محمد قالیباف و دکتر میرسلیم، از خانواده معدنچیان بخاطر حضور در این جلسه و از همه شرکت کنندگان تشکر و سپاسگذاری کرد.


انتهای پیام/ف
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.