آقاتهرانی در گفتگو با باشگاه خبرنگاران جوان:

مردم 29 اردیبهشت حماسه‌ای ماندگار خلق می‌کنند

دبیرکل جبهه پایداری انقلاب اسلامی گفت: در این دوره از انتخابات نیز همچون گذشته شاهد خلق حماسه‌ای ماندگار خواهیم بود.

"حجت‌الاسلام و المسلمین مرتضی آقاتهرانی" دبیرکل جبهه پایداری انقلاب اسلامی در گفتگو با خبرنگار احزاب و تشکل‌های گروه سیاسی باشگاه خبرنگاران جوان، پیرامون اهمیت حضور مردم در انتخابات، اظهار داشت: جمهوریت در نظام جمهوری اسلامی به معنای حضور و نقش مردم در تعیین سرنوشت خودشان است و یکی از جلوه‌های این نقش شرکت در انتخابات برای تعیین کارگزاران نظام است.
 
وی ادامه داد: حضور حداکثری مردم پای صندوق‌های رای مشت محکمی بر دهان کسانی است که خیال می‌‎‌کنند نظام در نظر مردم افت کرده است.
 
حجت‌الاسلام و المسلمین آقاتهرانی با بیان اینکه رای مردم در واقع رای به انقلاب اسلامی و اصل نظام است، تاکید کرد: همه باید تلاش کنیم که به فرموده مقام معظم رهبری یک انتخابات بانشاط، سالم و توام با امنیت در کشور برگزار کنیم که خود عامل تقویت امنیت ملی است.
 
دبیرکل جبهه پایداری انقلاب اسلامی با تاکید بر اینکه حضور گسترده در انتخابات موجب اقتدار بیشتر کشور در عرصه بین‌المللی می‌شود، خاطر نشان کرد: به یاری خدای متعال در این دوره از انتخابات نیز همچون گذشته شاهد خلق حماسه‌ای ماندگار خواهیم بود و برخلاف خواست و هدف دشمن، این حماسه موجب تقویت نظام و انقلاب اسلامی در عرصه داخل و خارج می‌شود.
 
انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار