اردبیل؛

تکمیل پروژه‌های نیمه‌تمام حوزه راه و شهرسازی در استان اردبیل

معاون وزیر راه و شهرسازی گفت: تلاش می‌کنیم تا با انجام اقدامات و پیگیری‌های لازم پروژه‌های نیمه‌تمام حوزه راه و شهرسازی در استان اردبیل تکمیل شود.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اردبیل، حمیدرضا عظیمیان در بازدید از پروژه‌های اجرایی حوزه راه و شهرسازی اردبیل اظهار داشت: پروژهساختمان پزشکان اردبیل که در 28 هزار متر مربع زیربنا در 9 طبقه، هر طبقه شامل 29 واحد طبابت، دو طبقه پارکینگ و امکانات خدماتی و رفاهی مناسب بودهدر بهترین فضا و همجواری با بیمارستان امام خمینی(ره) اجرا شده که به یقین این مجتمع مجهز و مناسب برای پزشکان با جانمایی مناسب در آینده از رونق بیشتری برخوردار می‌شود.

وی افزود: مجتمع پزشکان اردبیلبا همکاری اداره کل راه و شهرسازی استان اردبیل و شرکت سرمایه‌گذاری مسکن شمالغرب احداث شده که با احداث این مجتمع که در بهترین مکان برای ارائه خدمات پزشکی و درمانی تعبیه شده، انتظار می‌رود با انتقال مطب پزشکان از سرچشمه اردبیل به این مکان با داشتن پارکینگ و امکانات مجهز، این مجموعه بیشتر از این رونق بگیرد.

عظیمیان در بازدید از پروژه گردشگری فندقلو و مجموعه در حال احداث گردشگری، خدماتی و رفاهی در اطراف نمین با طرح اولیه ویلا، باغ ویلا، کمپ‌های اقامتی، هتل، مجموعه‌های فرهنگی، اداری، تجاری و رفاهی، جاده سلامت، فضای سبز تعبیه شده است، گفت: با توجه به نزدیکی این مکان به دریای خزر و پیست اسکی آلوارس و زمین چمن مصنوعی که در کمتر از یک ساعت امکان بهره‌مندی از این شرایط مطلوب گردشگری برای مسافران فراهم می‌شود شاهد رونق این منطقه خواهیم بود.

مدیرعامل سازمان ملی زمین و مسکن قول مساعد برای اجرایی شدن این پروژه براساس یک طراحی مناسب را داد و تصریح کرد: تلاش می‌کنیم تا بتوانیم شاهد راه‌اندازی این پروژه در کمترین زمان ممکن باشیم.

معاون وزیر و مدیرعامل سازمان ملی زمین و مسکن از واحدهای مسکن مهر میراشرف اردبیل بازدید کرده و ضرورت تکمیل پروژه‌های نیمه‌تمام را در نخستین فرصت مورد تاکید قرار داد.

عظیمیان از باغ شریعت اردبیل و پروژه‌های در حال اجرای منطقه نمونه گردشگری شورابیل نیز بازدید کرد.

انتهای پیام/ع

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.