کمالوند: نیاز به تغییر داشتم / به فدراسیون و سازمان لیگ خسته نباشید می‌گویم

سرمربی تیم فوتبال صنعت نفت آبادان گفت: مسابقات لیگ شانزدهم بهتر از فصول گذشته بود، خیلی خوب و منظم برگزار شد.

به گزارش خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران؛ فراز کمالوند سرمربی تیم فوتبال صنعت نفت آبادان درخصوص برگزاری کلاس‌های پیشرفته دوره مربیگری مربیان لیگ برتر اظهار کرد: کلاس‌ها در سطح خیلی خوب است مدرس این دوره بسیار کار بلد است و در اروپا هم تدریس می‌کند و در کشور انگلیس جزو مربیان صاحب سبک به حساب می‌‌آید. اما فکر میکنم زمان کلاس زیاد است. ما از ساعت هشت صبح اینجا هستیم و کلاس‌ها تا ساعت 5 بعد ظهر ادامه دارد که این موضوع باعث خستگی می شود.

وی ادامه داد: در کلاس همه شاگرد زرنگ هستند و شاگرد ضعیف نداریم، چون همه جزو مربیان سطح بالای فوتبال ایران به حساب می‌آیند.

کمالوند در خصوص شرایط لیگ شانزدهم گفت: مسابقات بهتر از فصول گذشته بودو خیلی خوب و منظم برگزار شد. به مهدی تاج، فدراسیون و سازمان لیگ خسته نباشید می‌گویم که مسابقات را خیلی خوب و منظم برگزار کردند. ما درگیر بازی‌های تیم ملی و حضور تیم‌ها در لیگ قهرمانان آسیا هم بودیم و به همین خاطر، بازی‌ها خیلی فشرده برگزار می‌شد، اما با توجه به اینکه برنامه از قبل اعلام شده بود، تیم‌ها آمادگی کامل داشتند.

سرمربی تیم فوتبال صنعت نفت آبادان در خصوص جدایش از گسترش فولاد بیان کرد: از مجموعه گسترش فولاد تشکر می‌کنم. سه سال خیلی خوب در کنار یکدیگر داشتم و نتایج خوبی هم گرفتیم، اما نیاز بود که یک تغییری داشته باشیم. زمانی که من به گسترش فولاد رفتم، این تیم در آستانه سقوط بود، اما روزی که این تیم را ترک کردم، تیم را در نیمه بالای جدول تحویل دادم. ما جهش خیلی خوبی داشتیم و بهترین رتبه تاریخ گسترش فولاد را گرفتیم. فکر می‌‌‌کنم هم من نیاز به یک جابه‌جایی داشتم و هم باشگاه گسترش فولاد به یک خون تازه احتیاج داشت. در هر صورت برای گسترش فولاد آرزوی موفقیت می‌کنم.

وی در خصوص انحلال تیم نفت تهران افزود: حفظ باشگاه در فوتبال ما دشوار شده است، زمانی بود که با 600 میلیون می‌شد یک تیم لیگ برتری بست، اما در حال حاضر 17، 18 میلیارد هم کارایی ندارد. مثلاً الان بخواهید تهران به اهواز بروید، مسابقه بدهید و برگردید چیزی حدود 60 میلیون تومان هزینه دارد. هزینه‌ها بالا رفته و کار سخت شده است. باید یک فکر اساسی برای این موضوع بکنند. یک بار این اتفاق می‌افتاد که تیم به این شکل قهرمان جام حذفی شود، اما بار دیگر تکرار نمی‌شود. اگر یک فکر اساسی نکنند، منحل می‌شود.

کمالوند در پایان در خصوص جذب کرار جاسم توسط صنعت نفت آبادان خاطر نشان کرد: مگر می‌شود یک بازیکن بدون نظر مربی، بازیکن جذب شود البته یکسری از مدیرها هستند که این کار را می‌کنند، اما من از آن مربی‌هایی نیستم که زیر بار گرفتن بازیکن توسط مدیریت بروم. کرار با نظر مستقیم من به تیم صنعت نفت آبادان پیوسته است.

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار