روحانی در جمع مردم اردبیل:

سوت قطار اردبیل در دولت دوازدهم شنیده می شود / لایحه منطقه آزاد تجاری اردبیل را به مجلس برده ام

حجت الاسلام حسن روحانی نامزد انتخابات ریاست جمهوری گفت: راه‌آهن اردبیل ایجاد خواهد شد و من لایحه منطقه آزاد تجاری اردبیل را به مجلس برده‌ام.

 به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان؛ با حضور طرفداران و حامیان سخنرانی حجت‌الاسلام سیدحسن روحانی، نامزد دوازدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری در جمع مردم اردبیل آغاز شد.

سخنرانی روحانی در جمع مردم اردبیل آغاز شد

روحانی گفت: امروز، روز تصمیم ملت ایران در برابر همه آنهایی است که می‌خواستند ایران را در حصر و تحریم نگه دارند.

وی افزود: امروز، روز تصمیم ملتی است در برابر آنهایی که می‌خواهند ما را به سال ۹۱ برگردانند.

نامزد دوازدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری گفت: ملت ایران تسلیم شعارهای فریبکارانه نشده و به عقب بر نمی‌گردد، با تبلیغات دروغین در روستا‌ها موفق نمی‌شوید؛ کی مردم ایران تسلیم آرد و نبات شده اند.

ایران در حصر و تحریم نمی ماند

وی افزود:  نمی‌گذاریم ان‌ها که ۸ میلیارد دلار پول مردم را خوردند بر ملت مسلط شوند،  آنهایی که نامه‌های سوء استفاده گر ۳. ۸ میلیارد دلاری را امضا کردند و امروز در ستاد برخی هستند، بیایند جواب بدهند.

روحانی گفت:یک دلار از اموال ملت را بر نگرداندید، ما ۱. ۷ میلیارد دلار از حلقوم آمریکا بیرون کشیدیم، حالا شما انقلابی و مردمی هستید؟!
 چطور شده کسی دیگر از حقوق هسته‌ای و قطعنامه‌های شورای امنیت حرف نمی‌زند؛ چون دولت یازدهم با حمایت مردم و هدایت رهبری همه پرونده‌ها را بست.

ایران در حصر و تحریم نمی ماند

وی گفت: چرا دیگر از تورم و واردات گندم حرف نمی‌زنید؛ چرا از کشاورزان تشکر نمی‌کنید؟  چرا دیگر از واردات ۶ میلیون تنی گندم حرف نمی‌زنید؛ دیروز اولین کشتی در خوزستان پهلو گرفته تا گندم ایران را صادر کند.

وی با اشاره به برخی کارهای انجام شده در دولت یازدهم گفت:آیا بهداشت و درمان ما بهتر نشده است؟ این همه قدم هایی که برداشته شده چشمان تیزبین مردم می بیند،روحانی اگر هیچ کار نکرد لااقل بداخلاقی های شما را تکرار نکرد،مردم ایران با تلفن های همراه خود بگویید آنچه راجع به بداخلاقی در مدارس می گویند دروغ است.

روحانی خطاب به جریان رقیب گفت: چرا از آن دوازده قطعنامه که میخواست مردم را به جنگ بکشاند حرف نمی زنید چون آن پرونده ها بسته شد،کجا رفت تورم 51 درصدی مواد غذایی ؟ چرا از آن صحبت نمی کنید؟

 وی افزود: قول می‌دهم که سوت قطار در دولت دوازدهم شنیده شود و  این امر یک مطالبه اساسی مردم منطقه بوده و بی‌شک راه‌آهن در اردبیل ایجاد خواهد شد.من لایحه منطقه آزاد تجاری اردبیل را به مجلس برده‌ام و اردبیل صاحب منطقه آزاد تجاری می‌شود که پیشرفت و توسعه این منطقه را به دنبال خواهد داشت.

وی تصریح کرد: ما رشته‌های آذری را در دانشگاه‌های کشور راه‌اندازی کردیم چرا که ترک‌زبانان برای ما بسیار ارزشمند هستند.

ایران در حصر و تحریم نمی ماند

لازم به ذکر است؛ شب گذشته روحانی وارد اردبیل شد تا امروز در جمع مردم اردبیل حضور یافته و به ایراد سخنرانی بپردازد.

روحانی در این برنامه سخنرانی اهداف و برنامه‌های تبلیغاتی خود در انتخابات پیش رو و نیز عملکرد چهارساله خود را برای مردم تبیین می‌کند.




انتهای پیام/ی
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۲
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۴:۱۶ ۲۸ ارديبهشت ۱۳۹۶
توی این 4 سال چرا سوتشو در نیاوردی !؟
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۹:۴۹ ۲۷ ارديبهشت ۱۳۹۶
بابا دستتان درد نه کند