ایلام؛

عملکرد آکادمی والیبال استان

آکادمی والیبال استان کار شناسایی ورزشکاران را بر عهده دارد .

عملکرد آکادمی والیبال استانبه گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ایلام،شهاب شهبازی رئیس هیات والیبال استان اعلام کرد: در رشته ورزشی والیبال یک هزار و 500 ورزشکار سازمان یافته در سطح استان فعالیت دارند.

شهاب شهبازی عنوان کرد: در اسفند 95 دو دوره مسابقه در سالن ورزشی قلاویزان در رده سنی امید و نوجوانان برگزار شده است و مسابقات جوانان در اردیبهشت 96 برگزار می‌شود.

شهبازی اظهار کرد: تیم نوجوانان ایوان تیم منتخب استان در مسابقات کشوری است و باشگاه ورزشی کسری ایلام در رده سنی امید نماینده استان در مسابقات کشوری است.

وی  افزود: تمرینات والیبال به صورت تخصصی در باشگاه هفت تیر هم در بخش آقایان و هم در بخش بانوان انجام می‌گیرد، آکادمی والیبال استان با مدیریت اقای شریف‌نیا که خود از مربیان بین‌المللی است کار استعدادیابی ورزشکاران را از سنین کودکی بر اساس قد و وزن و سایر پارامترهای لازم انجام می‌دهد.

رئیس هیات والیبال استان ایلام تصریح کرد: در اسفند 1395 اعزام به کرمانشاه را داشتیم، در دو گروه سنی متولد 79 و گروه سنی متولد 81 که از هر دو گروه سنی 15 نفر و در مجموع 30 نفر اعزام داشتیم که خوشبختانه 17 نفر از این ورزشکاران مجوز ورود به  مرحله بعدی که منتخب منطقه غرب کشور و به میزبانی لرستان است را کسب کردند.


انتهای پیام/ ب
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
سعید
۱۸:۳۴ ۳۱ ارديبهشت ۱۳۹۶
خیلی عالی