بجنورد؛

تمدید ثبت نام مسابقات سراسری قرآن

ثبت نام بخش معارف چهلمین دوره مسابقات سراسری قرآن کریم تا ۱۲ تیرماه تمدید شد .

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از بجنورد؛به نقل از روابط عمومی سازمان اوقاف وامور خیریه ثبت نام برای حضور در چهلمین دوره مسابقات سراسری قرآن کریم در برخی رشته‌های این مسابقات تا پایان ماه مبارک رمضان تمدید شده است.

بر اساس این گزارش زمان برگزاری مرحله شهرستانی رشته‌های تفسیر قرآن کریم، حفظ موضوعی قرآن کریم و حفظ و معارف احادیث ساعت ۹ صبح روز ۱۵ تیرماه به صورت همزمان در سراسر کشور خواهد بود. همانطور که گفته شد این زمان تا قبل از این تمدید روز ۲۸ اردیبهشت‌ماه اعلام شده بود.

همچنین زمان برگزاری مرحله استانی رشته‌های این بخش نیز ۱۲ یا ۱۹ مردادماه اعلام شده است که زمان اعلام شده در دستورالعمل اجرایی نیز همین زمان بوده است. زمان برگزاری مرحله کشوری نیز روزهای ۱۱ تا ۲۶ شهریورماه خواهد بود.

در دستورالعمل اجرایی چهلمین دوره مسابقات سراسری قرآن در رشته حفظ موضوعی قرآن کریم به حفظ و معارف ۱۵۰ موضوع با رویکرد سبک زندگی در دو مرحله استانی و کشوری اشاره شده بود که پس از تغییرات اعمال شده تعداد موضوعات از ۱۵۰ به ۱۱۴ موضوع کاهش یافته است.

منابع رشته حفظ معارف و احادیث در دو بخش شهرستانی و استانی کتاب «زمزم حکمت» معرفی شده است. در این رشته همچنین حفظ ۴۰ حکمت منتخب به منابع اضافه شده است.

منابع مطالعاتی رشته حفظ و معارف احادیث با همکاری موسسه قرآن و نهج‌البلاغه تهیه شده که با تخفیف ویژه در اختیار متقاضیان قرار خواهد گرفت.

انتهای پیام/آ

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.