اهواز؛

چشم جهان به انتخابات ایران

امام جمعه اندیمشک گفت: امروز همه جهانیان به انتخابات آتی ایران ما چشم دوخته است و ما باید با دقت و قانون مداری انتخاباتی پر از شور و شعور برگزار کنیم.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اهواز؛حجت‌الاسلام والمسلمین نعمت الله خدامی اظهار داشت: امروز همه جهانیان به انتخابات آتی ایران ما چشم دوخته است و باید با دقت و قانون مداری انتخاباتی پر از شور و شعور برگزار و بیش از گذشته زمینه را برای حضور مردم در پای صندوق‌های رأی فراهم کنیم.

وی افزود: برخی افراد می‌خواهند همانند سال 88 فتنه کنند، لذا باید همه هوشیار باشند و راه  توطئه‌های دشمنان را ببندیم تا ایران اسلامی و مردم سربلند ما بار دیگر در مسیر تعالی ارزش‌های اعتقادی و معنوی تجدید بیعتی ماندگار داشته باشند.

امام جمعه اندیمشک گفت: مردم به مجریان و ناظران اعتماد کرده‌اند و باید همه پاسدار آرای مردم بوده و از آنها صیانت کنند چرا که تلاش دشمنان در طول تاریخ انقلاب برای آسیب به جامعه با همین پشتوانه مردمی و حضور باشکوه مردم در صحنه‌های مختلف مانند انتخابات ناکام مانده است.

وی افزود: تحریم‌ها و جنگ اقتصادی دشمنان با این پشتوانه قوی ناکام مانده و ولایتمداری و اعتقاد مردم به ارزش‌های اسلامی مانع اساسی دشمن است همچنین مردم  با حضور خود دشمنان را نا امید می‌کنند.

حجت الاسلام والمسلمین خدامی ادامه داد: ایجاد شور انتخاباتی از اهمیت زیادی برخوردار است و داوطلبان این 2 انتخابات مهم باید ضمن اعلام برنامه‌های خود از تخریب سایر داوطلبان پرهیز کرده و تقوا و اخلاق سیاسی را در مسیر انتخابات رعایت کنند.
 
انتهای پیام/م

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.