همدان؛

حضور یک هزار و 200 دانش‌آموز همداني در مسابقات فرهنگی و هنری

مدیرکل آموزش و پرورش همدان از شرکت يك‌هزار و 200 دانش‌آموز از اين استان در مسابقات فرهنگی و هنری خبر داد.

حضور یک هزار و 200 دانش‌آموز همداني در مسابقات فرهنگی و هنریبه گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از همدان؛ مصطفی خزاعی با بیان اینکه مرحله‌ استانی سی و پنجمین دوره‌ مسابقات فرهنگی و هنری دانش‌آموزان استان همدان با شرکت یک‌هزار و 200 نفر برگزار شد، اظهار کرد: این مسابقات در بخش‌های مختلف برای دانش‌آموزان در نظر گرفته شده است.

وی با بیان اینکه شرکت‌کنندگان در مسابقات در رشته‌های آوایی، نمایشی، نمایشنامه‌خوانی، ادبی، رسانه و فضای مجازی به ارائه مقاله می‌پردازند، افزود: در بخش‌هایی چون سرود، تک‌نوازی، مشاعره و نمایش عروسکی به رقابت با یکدیگر پرداختند.

مدیرکل آموزش و پرورش استان همدان با تاکید بر اینکه از تعداد یک‌هزار و 200 شرکت‌کننده، تعداد 300 نفر به عنوان برگزیده به مسابقات کشوری راه یافتند، خاطرنشان کرد: برگزاری مسابقات زمینه رقابت سالم را در بین دانش‌آموزان افزایش می‌دهد.

وی با اشاره به اینکه خوشبختانه تعداد دانش‌آموزانی که به گرایش‌های هنری علاقه دارند هر روز بیش از گذشته می‌شود، یادآور شد: خانواده‌ها با حمایت‌های مادی و معنوی خود می‌توانند زمینه رشد و بروز استعداد فرزند خود را فراهم کنند.

خزاعی با بیان اینکه در بین کارهای ارائه شده و برگزیده آثار خوب و قابل تحسین به چشم می‌خورد، یادآور شد: با برنامه‌ریزی درست و به جا می‌توان آینده فرزندان را که سرمایه هر جامعه به حساب می‌آید تضمین کرده و در این راه یاریگر آنها بود.

انتهای پیام/ د 
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.