بیادی در گفتگو با باشگاه خبرنگاران جوان؛

حضور مردم در انتخابات انسجام نظام جمهوری اسلامی را به همراه دارد

سخنگوی جبهه ایستادگی گفت:باید تمامی دلسوزان و کسانی که دل در گرو حفظ نظام جمهوری اسلامی دارند با شرکت در انتخابات دیگران را نیز به این امر مقدس تشویق کنند.

حسن بیادی سخنگوی جبهه ایستادگی در گفت‌وگو با خبرنگار احزاب و تشکل‌های گروه سیاسی باشگاه خبرنگاران جوان؛ اظهار داشت: حضور مردم در انتخابات در تمامی دنیا یک تعریف اساسی دارد به این معنا که در روابط بین‌الملل این حضور مردمی در عرصه‌های حساس سیاسی به عنوان یک قدرت بزرگ به شمار می‌آید.

وی افزود: علی‌الخصوص در کشورهایی مانند کشور ما که مردمی اداره می‌شود این حضور می‌تواند بسیار مؤثر باشد بدین منظور خواسته مقام معظم رهبری در تمامی انتخابات حضور و مشارکت حداکثری مردم است.

بیادی تصریح کرد: برای تحقق فرمایشات مقام معظم رهبری باید تمامی دلسوزان و کسانی که دل در گرو حفظ نظام جمهوری اسلامی دارند ضمن آنکه خود در انتخابات شرکت می‌کنند دیگران را نیز به این امر مقدس تشویق کنند.

سخنگوی جبهه ایستادگی بیان داشت: کسانی که شورای نگهبان صلاحیت آنان را مشخص کرده است بی شک مورد تأیید مقام معظم رهبری قرار دارند لذا به هر کسی که رأی دهیم مهم تحقق انسجام نظام جمهوری اسلامی ایران است اما لازم است که این رأی آگاهانه باشد.

انتهای پیام /

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار