رژیم صهیونیستی منبع اطلاعات افشایی از سوی ترامپ به روسیه بوده است

منبع اطلاعات محرمانه ای که در دیدار هفته گذشته رئیس جمهوری آمریکا با دو مقام بلندپایه روسیه افشا شد، رژیم صهیونیستی بوده است.

به گزارش گروه بین الملل باشگاه خبرنگاران جوان به نقل از روزنامه «نیویورک تایمز»، یک مقام آگاه در دولت آمریکا روز سه شنبه اعلام کرد که رژیم صهیونیستی منبع اطلاعات محرمانه ای بوده که «دونالد ترامپ» رئیس جمهوری آمریکا در دیدار هفته گذشته خود با «سرگئی لاوروف» وزیر خارجه روسیه و «سرگئی کیسلیاک» سفیر مسکو در واشنگتن، آن را افشاء ساخته است.

انتشار گزارشاتی جنجالی از سوی برخی رسانه ها از جمله روزنامه «واشنگتن پُست» در خصوص درز برخی اطلاعات محرمانه پیرامون گروه تروریستی داعش در دیدار ترامپ با مقامات بلندپایه روسیه، مقامات کاخ سفید را با دردسر تازه ای مواجه ساخته است.

رژیم صهیونیستی یکی از مهمترین متحدان آمریکا و از گردآورندگان اصلی اطلاعات در منطقه خاورمیانه است. حال انتشار این خبر که ترامپ برخی از حساس ترین اطلاعات [محرمانه] اسرائیل [در خصوص داعش] را نزد مقامات روسیه افشاء ساخته است، می تواند به روابط دوجانبه واشنگتن- تل آویو آسیب بزند.

این اقدام ترامپ همچنین احتمال درز این اطلاعات محرمانه به مقامات ایران را- که متحد نزدیک روسیه و دشمن اصلی اسرائیل در خاورمیانه بشمار می رود- افزایش می دهد.

شایان ذکر است که مقامات رژیم صهیونیستی این خبر  را که منبع اطلاعات درز یافته به روسیه هستند، تأیید نمی کنند.

«ران درمر» سفیر رژیم صهیونیستی در واشنگتن در بیانیه ای که از طریق پست الکترونیکی برای روزنامه نیویورک تایمز ارسال کرد، بر حفظ روابط نزدیک واشنگتن- تل آویو در مقابله با تروریسم تأکید کرد.
 
انتهای پیام/ 
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۲
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۹:۳۹ ۲۷ ارديبهشت ۱۳۹۶
باید فهمید که این اطلاعات دروغی بیش نیست که به خورد روسیه داده اند و با این هیاهو می خواهند ان را مهم و موثق جلوه دهند
Iran (Islamic Republic of)
رضا
۱۰:۲۷ ۲۷ ارديبهشت ۱۳۹۶
احسنت .. خدایی عمق دید مردم ما از کارشناس های غرب هم بهتره
آخرین اخبار