یزد؛

یک هزار و 500 نفر در امر برگزاری انتخابات مهريزهمکاری دارند

برگزاری انتخابات سالم موجب اقتدار و عزت ایران اسلامی و خنثی کننده توطئه های دشمنان است.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از یزد؛سید محمد رستگاری فرماندار مهریز در همایش آموزشی عوامل اجرایی انتخابات مهریز افزود: نیروهای اجرایی ، نظارتی ، بازرسی ، پشتیبانی و ستادی ، انتخابات 29 اردیبهشت ماه را در این شهرستان برگزار می کنند. 

رستگاری افزود : طبق مقررات و روز شمار انتخابات ، تمام عوامل اجرایی ، نظارتی و بازرسی در مهریز با حضور در دوره های مختلف در روزهای گذشته ، آموزش های لازم را در امر بهتر انجام وظایف محوله فرا گرفته اند. 

فرماندار مهریز خاطر نشان کرد: 67 شعبه ثابت و سیار شهری و روستایی برای جمع آوری آرای مردم شهرستان پیش بینی شده که امیدواریم شاهد مشارکت گسترده مردم در انتخابات باشیم . 

رستگاری گفت: اجرای دقیق مقررات توسط تمام عوامل اجرایی ، نظارتی و بازرسی در طول برگزاری انتخابات خود موجب مشارکت بیشتر مردم است که قطعا با دقت و درایت محقق می شود. 

فرماندار شهرستان مهریز گفت: همه عوامل انتخابات باید تنها در راستای وظایف و مقرراتی که قانونگذار بر عهده آنها گذاشته با کمال نظم و دقت به انجام رسالت خطیر خود مشغول باشند. 

وی گفت: برگزاری انتخابات سالم ، پرشور و دقیق موجب اقتدار و عزت ایران اسلامی و خنثی کننده توطئه های دشمنان است که باید همه برای رعایت دقیق قانون فعالیت کنند. 

در این جلسه مسائل آموزشی و ظایف عوامل شعب ثبت نام و اخذ رای ارائه شد.

انتهای پیام/ ی
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار