رقابت های کشتی فرنگی بازی های کشورهای اسلامی از فردا آغاز می شود؛

تاکید اشکانی برای میدان دادن به جوانان

سرمربی تیم ملی فرنگی بزرگسالان گفت:برای آنکه آینده کشتی تضمین باشد باید به جوانان بیشتر اعتماد کنیم.

به گزارش خبرنگار کشتی و رزمی گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان،علی اشکانی سرمربی تیم ملی کشتی فرنگی پس از قهرمانی در رقابت های آسیایی هند اظهار داشت: با توجه به اینکه قانون و مقررات کشتی فرنگی تغییر یافته است همه تیم ها در این مسابقات به دنبال محک خوردن کشتی گیران خود بودند و این مسابقات یک تجربه خوب برای همه تیم ها از جمله نفرات تیم ایران بود.
وی با تاکید بر میدان دادن به جوانان خاطر نشان کرد: 4 نفر از کشتی گیران ما، نخستین بار در رقابت های آسیایی شرکت کرده بودند و نسبتاً از نتایج راضی هستم.
سرمربی تیم ملی عنوان کرد:ضمن اینکه هدف اصلی ما در سال جاری حضور قدرتمند در مسابقات قهرمانی جهان در فرانسه است امیدواریم تیم ایران در رقابت های کشورهای اسلامی در آذربایجان نیز عملکرد مناسبی داشته باشد.
گفتنی است رقابت های کشتی فرنگی چهارمین دوره بازی های همبستگی کشورهای اسلامی از فردا (چهارشنبه) در شهر باکو کشور آذربایجان آغاز می شود.
مراسم وزن کشی چهار وزن نخست این رقابت ها عصر امروز در اوزان 59، 71، 80 و 98 کیلوگرم برگزار می شود و محمد نوربخش، محمدعلی گرایی، یوسف قادریان و مهدی علیاری نمایندگان کشورمان برای شناختن حریفان خود به روی باسکول می روند.
رقابت های اوزان فوق از ساعت 10:30 فردا (به وقت ایران) برگزار می شود.
مهدی زیدوند، رسول گرمسیری، مهدی فلاح و شهاب قوره جیلی در اوزان 66، 75، 85 و 130 کیلوگرم نیز عصر فردا وزن کشی می کنند و روز پنج شنبه به مصاف حریفان خود خواهند رفت.
انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار