آقازاده: پاسخ اعتماد انوشیروانی را با مدال می دهم

آقازاده وزنه بردار دسته 105 کیلوگرم تیم ملی بزرگسالان گفت: در نخستین مسابقه بین المللی ام پاسخ اعتماد سجاد انوشیروانی را با مدال آوری خواهم داد.

آقازاده:پاسخ اعتماد انوشیروانی را با مدال می دهمرضا آقازاده وزنه بردار تیم ملی بزرگسالان کشورمان که نخستین بار است به مسابقات بین المللی اعزام می شود، در خصوص حضور در رقابت‌های وزنه‌برداری بازی‌های همبستگی کشورهای اسلامی در باکو به خبرنگار گروه ورزش باشگاه خبرنگاران جوان؛ گفت: چندین سال است در اردوهای تیم ملی زیر نظر مربیان مختلف کار خود را دنبال می کنم و پس از چند سال اردونشینی، سجاد انوشیروانی سرمربی بزرگسالان به من اعتماد کرد تا در نخستین مسابقه بین المللی ام به میدان بروم. از انوشیروانی، ربیعی و نصیرشلال اعضای کادر فنی تشکر می کنم که در این مدت زحمات زیادی را برای من کشیدند تا راهی این بازی های شوم.

وی در خصوص شرایط آمادگی اش قبل از مسابقه دسته 105 کیلوگرم، تصریح کرد: تمرینات بسیار خوبی را در کمپ تیم های ملی داشتم و در حال حاضر مصدومیت و آسیب دیدگی ندارم. از نظر روحی و روانی نیز با روحیه و انگیزه بالا به مصاف رقیبان خود خواهم رفت. امیدوارم فردا(چهارشنبه27اردیبهشت) در نخستین مسابقه رسمی ام یک مدال خوش‌رنگ برای کشورم به ارمغان بیاورم.

آقازاده در رقابت دسته 105 کیلوگرم به همراه محمدرضا براری ملی پوش باسابقه وزنه برداری کشورمان به مصاف حریفان می رود، وی با بیان این مطلب در خصوص حریفانش این گونه توضیح داد: محمدرضا براری قهرمان آسیاست و مدعی اصلی قهرمانی در دسته 105 کیلوگرم خواهد بود. در استارت لیست این وزن حریفانی همچون سلوان از عراق، ایوان افریموف وزنه بردار خوب ازبکستانی و رسول الوان از ترکیه حضور دارند و رقابت سختی را برای کسب مدال در این مسابقات خواهم داشت.

لازم به ذکر است؛ رقابت گروه(A)دسته 105 کیلوگرم بازی های همبستگی کشورهای اسلامی، فردا(چهارشنبه 27 اردیبهشت) راس ساعت 14:30 به وقت تهران برگزار می شود.


انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار