‏‏با حیرت انگیز ترین ماناظر طبیعی در اروپا آشنا شوید

در این خبر سعی درایم تا شما را با جاذبه های گردشگری طبیعی اروپا آشنا کنیم.

به گزارش خبرنگار حوزه اخبار داغ گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان،  شاید شما از جمله افرادی باشید که علاقمند سفر به اروپا باشید و با شهرهای مشهور این فراه مانند  رم ، پاریس یا لندن آشنا باشید.
اگر قصد سفر به یکی از این شهر ها دارید پارک های ملی می توانند انتخاب خوبی باشند که یک روز از سفرتان را به ‏آنها اختصاص دهید.
 
1- پارک ملی سارک سوئد:
پارک ملی سارک در منطقه لپ لند سوئد قرار دارد ، اینجا از جمله جاهاییست که در آن می توانید وسعت و با شکوه بودن جهان ‏را به خوبی ببینید و شش قله از سیزده قله بالای 2000 متر سوئد در این پارک ملی ‏قرار دارند که در میان آنها دومین قله بلند در سوئد نیز وجود دارد.
 
 
 

2-پارک ملی پیرنیس فرانسه ‏‎:
‏‏ پیرنیس رشته کوههایی است که در جنوب غربی فرانسه قرار گرفته است جایی که بسیاری آن را قدیمی تر از کوههای آلپ می ‏دانند.
 
 
 

3-‏پارک ملی دولومیتی بلونسی ایتالیا ‏ ‏ :‏‏‏‏
دولومیت ها در حقیقت قسمتی از کوههای آلپ به حساب می آیند اما با این تفاوت که با چیزی که معمولا از کوههای آلپ انتظار ‏داریم متفاوت است. در بسیاری از قسمت های این پارک ملی پستی بلندی های جذاب و دیدنی آهکی دیده می شوند که به آسمان ‏کشیده شده اند که همین به جذابیت این منطقه می افزاید.
 
 
 

4- پارک ملی اولانکا  فنلاند :
‏در فصل بهار  ‏زمان مناسبی برای بازدید از این پارک  نیست چرا که آب دریاچه بیش از حد بالا می آید اما در فصل تابستان می توانید زیباترین ‏صحنه ها را در این پارک ملی ببینیدو در فصل پاییز نیز با تغییر رنگ ‏این پارک ملی از سبز به نارنجی مواجه خواهید شد که خود زیبایی خاصی دارد و زمستان نیز همه جا سفید است.
 

 
 

5-‏ پارک ملی  انگلستان ‏‏ ‏‏‏‏‎:
در این میان منطقه لیک یا دریاچه یکی از زیباترین هاست ، جایی که می توانید پالتی از رنگهای گوناگون ‏در طبیعت ببینید. در این پارک ملی می توانید رنگهای بنفش تیره ، انواع سبز و آبی را ببینید که شاید هیچ جای جهان نتوانید آنها ‏را کنار هم پیدا کنید. ‏ ‏ ‏ ‏ ‏ ‏ ‏ ‏
 
‏‏با حیرت انگیز ترین ماناظر طبیعی در اروپا آشنا شوید//جمعه/// 
 

6-پارک ملی گورم ترکیه ‏‎:
‏در پارک ملی گورم شهر و خانه های داخل غار و سنگ هایی که به اشکال مختلفی وجود دارندو  بالن سواری بر فراز ‏آسمان این منطقه ، از مواردیست که این پارک ملی را جذاب و دیدنی می کند.
 
 
 
 

7- پارک ملی جنگل سیاه آلمان ‏‎:
جنگل سیاه یا (‏Schwarzwald‏ ) آلمان جاییست که  ‏فضایی روستایی دارد با خانه هایی که با الوار ساخته شده اند و بزرگترین پارک ملی در آلمان است که در آن کوههای زیبا ، جنگلی ‏متراکم و گیاهانی گوناگون خواهید یافت. ‏ ‏ ‏‏ ‏ ‏‏ ‏‏‏‏‏‏‏ ‏ ‏ ‏
 
 
 

8-پارک ملی ‏Hohe Tauern ‎‏  اتریش:
‏این پارک ، خانه بلندترین کوههای اتریش است و دهها قله بلند و کوتاه دیگر نیز در گوشه و کنار آن دیده می شود. در این پارک ‏مسیری برای ماشین سواری نیز وجود دارد. پارک ملی ‏Hohe Tauern‏ الهام بخش هنرمندان و نویسندگان متعددی بوده است.
 
 
 

9- پارک ملی دریاچه های پلیتویک کرواسی ‏‏‏‏‎:
پارک ملی دریاچه‌های پلیتویک از شانزده دریاچه تشکیل شده‌است و یکی از مکان‌های ‏توریستی قدیمی در کرواسی است. این دریاچه‌ها توسط سه کوهستان بزرگ محاصره شده‌اند و آب آنها نیز از همین کوهستان‌ها ‏تامین می‌شود.
 
 
 

10- پارک ملی تریگلاو اسلوونی:
‏ تریگلاو تنها پارک ملی در کل اسلوونی است که در اطراف دریاچه و پای کوهها نیز معمولا کلبه هایی برای اقامت وجود دارد که آرامشی بی نظیر را به همراه خواهد ‏داشت. ‏‏ ‏‏ ‏ ‏‏ ‏‏ ‏ ‏ ‏ ‏ ‏
 
 
 
 
انتتهای پیام/
 
 
 
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار