معاون وزیر راه و شهرسازی در اردبیل؛

تکمیل پروژه‌های مسکن مهر اولویت ما در سال 96 است

معاون وزیر راه و شهرسازی گفت: تکمیل واحدهای مسکن مهر اولویت اساسی ماست که امیدواریم هر چه سریع‌تر نتایج آن را مردم به عینه مشاهده کنند.

 به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اردبیل،، حمیدرضا عظیمیان صبح امروز در جلسه بررسی مشکلات زمین و مسکن اردبیل اظهار داشت: بیشترین تلاش ما بر این است تا مسکن مهر را هر چه سریع‌تر به اتمام برسانیم که این کار غیر از واحدهای مسکن مهری است که متقاضی نداشته یا زیر 30 درصد پیشرفت داشته و یا پرونده‌های آنها در محاکم قضایی است.

وی از انجام اقدامات لازم و تسریح در اجرای پروژه‌های مسکن مهر برای بهره‌برداری تا پایان سال خبر داد و تصریح کرد: امیدواریم با پیگیری‌های مستمر، مسکن مهر در سال 96 به سرانجام رسیده و شاهد واگذاری این واحدها به متقاضیان باشیم.

معاون وزیر راه و شهرسازی دیگر اولویت این سازمان را تلاش و همت برای توسعه فضاهای عمومی در شهرهای درجه دو و غیر کلانشهرها دانست و گفت: این کار با هدف کاستن از آسیب‌های مهاجرت فراگیر انجام می‌شود.

عظیمیان افزود: ما با عملیاتی کردن این فضاهای عمومی شامل تفرجگاه‌ها، فضاهای فرهنگی، گردشگری و غیره تلاشمان بر این است تا با همکاری بخش دولتی، نیمه‌‌دولتی و بخش خصوصی بتوانیم در این شهرها این اماکن را توسعه بدهیم تا مردم از این فضاها استفاده کنند.

 مدیرعامل سازمان ملی زمین و مسکن با اشاره به اینکه در حوزه عمران و بهسازی بافت‌های تاریخی و فرسوده ما چندان مسئولیتی نداریم، بیان کرد: ما علاقه‌مند به سرمایه‌گذاری در این بخش نیز هستیم.

وی با اشاره به سفر یک روزه خود به اردبیل و تصمیمات گرفته شده در بخش‌های مختلف اظهار کرد: ما هم برای تکمیل واحدهای مسکن مهر و هم اجرای پروژه‌های گردشگری در این استان تصمیم گرفتیم که امیدواریم از نتایج آن مردم استان اردبیل استفاده کنند.

انتهای پیام/ب
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.