کرمان؛

انتخابات، بزرگترین رویداد فرهنگی، سیاسی و اجتماعی کشور

مدیر کل آموزش و پرورش استان کرمان بر حضور حداکثری مردم در انتخابات 29 اسفند تاکید کرد و گفت: انتخابات، بزرگترین رویداد فرهنگی، سیاسی و اجتماعی کشور است.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمان  ،محمد محسن بیگی ، مدیر کل اموزش و پرورش استان کرمان از مردم به عنوان پشتوانه اصلی انقلاب نام برد و افزود: هر اندازه میزان مشارکت مردم در انتخابات بیشتر باشد میزان پایداری، ثبات و اعتبار نظام افزایش پیدا می کند.
وی با بیان اینکه ما نظام جمهوری اسلامی هستیم و این جمهوریت از دین مبین اسلام منشاء گرفته است خاطر نشان کرد: پایه اجتماع و نظام بر محوریت حضور حداکثری مردم در انتخابات است.
محسن بیگی با بیان اینکه فرهنگیان نقش موثری در برگزاری انتخابات دارند تصریح کرد: حفظ رای مردم به عنوان یک امانت و ایجاد حساسیت برای شرکت حداکثری در انتخابات مهمترین رسالت فرهنگیان است.
وی در بخش دیگری از سخنان خود گفت: دانش آموزان تنها برای خواندن نوشتن به مدرسه نمی آیند بلکه ما در آموزش و پرورش باید آنها را برای زندگی بهتر و عزتمندانه آماده کنیم.
محسن بیگی با بیان اینکه اساس فعالیت های آینده انسان در مدرسه پایه ریزی می شود افزود: باید در مدارس دانش آموزانی پرسشگر، خلاق، با اعتماد به نفس، با قدرت تجزیه و تحلیل مسائل اطراف، تحمل نظر مخالف، نقد پذیر و دارای قدرت تشخیص درست و با بصیرت تربیت کنیم.
مدیر کل آموزش و پرورش استان کرمان خاطر نشان کرد: روابط انسانی صحیح و مبتنی بر اخلاق کلید مدیریت در مدارس و آموزش و پرورش است و کار تعلیم و تربیت بدون برقراری روابط عاطفی و انسانی معنا ندارد.
وی آموزش در شرایط کنونی را به عنوان یک فرآیند یاد دهی یادگیری نام برد وتصریح کرد: معلمان و مدیران مدارس باید در راستای تاثیر گذاری بیشتر اهل مطالعه باشند و خود را بروز و توانمند کنند.
انتهای پیام/ی
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار