کرمان؛

انهدام باند سارقان احشام شرق استان در نرماشیر

فرمانده انتظامی شهرستان نرماشیر از انهدام باند ۳ نفره سرقت احشام در شرق استان و کشف ۹ فقره سرقت توسط پلیس آگاهی این شهرستان خبر داد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمان  ،سرهنگ حسین یوسف آبادی گفت:در پی چند فقره سرقت احشام در سطح شهرستان دستگیری سارق یا سارقان در دستور کار ماموران پلیس آگاهی این شهرستان قرار گرفت.
وی افزود:ماموران پلیس آگاهی این فرماندهی پس از انجام یکسری اقدامات اطلاعاتی و گشت زنی‌های نامحسوس و هدفمند یکی از سارقان را شناسایی و در عملیاتی غافلگیرانه وی را دستگیر کردند.
وی تصریح کرد: متهم در ابتدا منکر هرگونه جرمی بود که در بازجویی‌های علمی کارآگاهان پلیس آگاهی سرانجام به ۹ فقره سرقت در شهرستان‌های نرماشیر، فهرج و ریگان با همدستی دو نفر دیگر از همدستانش اعتراف کرد.
وی با اشاره به دستگیری دو همدست دیگر این باند سرقت توسط پلیس آگاهی، افزود: متهمان دارای سابقه کیفری و مرتکب سرقت ۲۳ راس گوسفند و دو دستگاه پمپ سم پاش و وسایل منزل در شهرستان‌های شرق استان می‌باشند که در ساعات پایانی شب سرقت‌های خود را انجام و احشام سرقت شده را برای فروش به شهرستان‌های همجوار انتقال می‌دادند. یوسف آبادی با اشاره به ادامه تحقیقات از این سارقان برای شناسایی سایر سرقت‌ها و خریداران اموال سرقتی ادامه دارد، تصریح کرد: مالباختگان می‌توانند با مراجعه به پلیس آگاهی شهرستان نرماشیر نسبت به شناسایی و اموال سرقتی خود اقدام کنند.
انتهای پیام/ی

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار