بهره برداری از ورزشگاه ۱۵ هزار نفری شهید مهدوی بوشهر با حضور وزیر ورزش و جوانان

وزیر ورزش وجوانان بعد ازظهر امروز ورزشگاه ۱۵ هزار نفری شهید نادر مهدوی بوشهر را افتتاح کرد.

بهره برداری از ورزشگاه ۱۵ هزار نفری شهید مهدوی بوشهر با حضور وزیر ورزش و جوانانبه گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از بوشهر، ورزشگاه 15 هزار نفری شهید مهدوی سال 85 آغاز شد و پس از فراز و نشیب‌های فراوان امروز به طور رسمی افتتاح شد.

این ورزشگاه در زمینی به مساحت 18 هکتار در منطقه تنگک بوشهر ایجاد شده و دارای فضای سرپوشیده آن شش‌هزار و 981 مترمربع و فضای روباز 124 هزار و 500 متر مربع است.

ورزشگاه 15 هزار نفری شهید مهدوی بوشهر، علاوه بر داشتن زمین فوتبال، دارای پیست استاندارد اسکیت و تارتان است و برای ساخت آن 480میلیارد ریال سرمایه‌گذاری شده است.

به گفته احمد بهروزیان فرد مدیرکل ورزش و جوانان استان بوشهر، پیست اسکیت موجود در این ورزشگاه پس از پیست آزادی دومین پیست بین‌المللی اسکیت کشور به شمار می‌رود و دارای سه اندازه 200، 400 و 2000 متر به همراه پیست حرکات نمایشی است.

همچنین با حضور وزیر ورزش و جوانان ساخت بزرگترین مجموعه ورزش‌های آبی کشور در دهکده گردشگری بوشهر آغاز شد.

این مرکز ورزشی، دارای دو هزار و 400 مترطول، 140 متر عرض و عمق چهار متر است که با ساخت آن علاوه بر این که ورزشکاران رشته‌های آبی استان بوشهر از امکانات مجهز برخوردار می‌شوند این شهر می‌تواند میزبانی رقابت‌های بین المللی را بگیرد.

مدیرکل ورزش و جوانان استان بوشهر می‎گوید: برای ساخت مرکز بین‌المللی ورزش‌های آبی بوشهر بیش از یک میلیون و 344 هزار متر مکعب لایروبی و جاده دسترسی به طول دو هزار و 500 متر ساخته می‌شود.

به گفته بهروزیان فرد بیش از 300 میلیارد ریال برای این طرح ورزشی هزینه خواهد شد.

انتهای پیام/ف

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.